آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 31 تیر ماه 1397 = 22-07 2018

فیلم؛ امام جمعه صیغه زاده مشهد به گریه افتاد

مردم فحاشی نمی کنند و آنچه می گویند و می نویسند حق شماست و پایین ترین شکل اعتراض....بعد از آن همه ظلم و جنایاتی که کرده اید انتظار نداشته باشید ملت فرش قرمز برای شما پهن کنند.




www.youtube.com/watch?v=V89wQJ62484

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام July 22, 2018 12:21 PM

اشک تمساح این مکاران همیشه دم مشکشان است دیگر کسی با این فیلمها خ ر نمیشود مردک جاکش خانه عفافی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 22, 2018 01:03 PM

به خودت میگیم، خودتان و دینتان دیگر در ایران جائی ندارند، منتظر خشم مردم ایران که فرزندانشان را کشتید، دخترانشان را در کشور‌های عربی‌ فروختید، و هزاران ظلم دیگر باشید؛ در مورد خانواده‌های شما، رفتار آنها در خارج کشور نشان اینست که عاقبت گرگ زاده گرگ شود و پولهای آنها متعلق به مردم ایران است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


محسن July 22, 2018 02:55 PM

مرتيكه مفت خور حرف فروش خفه شو ، دست همه شماها روشده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Baran July 22, 2018 04:43 PM

من که هیچوقت به تو فحش ندادم توهیچوقت خودتو تو آینه نگاه کردی؟ تو قیافت و وجودت در جامعه یک فحش و توهین به انسان و انسانیته من با حرفهام دیگه چی میتونم به آن اضافه کنم؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش July 22, 2018 07:13 PM

خفه شو مردک ژتون فروش لجن، اشک تمساحتو برو سر قبر پدر مادر بیشرفت بریز

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا July 22, 2018 09:10 PM

گور پدر خودت و هفت نسل از اسلاف و اخلافت مرتیکه دیوث!

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 23, 2018 12:38 AM

بگذار یادت بیارم که چگونه دختران خردسال را از پدر و مادر تهی دستشان خریده ای و برای خودت روسپی خانه اسلامی راه انداخته ای بجای کمک به پدر و مادر این کودکان، برای خود بازار پیشه وری راه انداخته و دختران را به وادار به تن فروشی با زائران کرده ای پرسش این است که چرا زن و بچه ها و نوه های خودت را صیغه زائران نمیکنی؟
ای اهریمن پرست، اکنون که میبینی رژیمتان بزودی از جهان محو خواهد شد و میترسی از اینکه مردم همان گزند را بر سر خانواده ات بیاورند، به گریه و زاری افتاده ای دیگر دیر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem July 23, 2018 07:37 AM

شما مستحق همه چیز هستید بلائی که شما سر این ملت آوردید در تاریخ سابقه ندارد شماها را باید با عمامه بدار بزنیم این حداقل مجازات شماست ایران را با این ثروت به کجا رساندید همه را به گدایی واداشتید خاک بر سر شما پوک مغزها

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak July 23, 2018 08:18 AM

مردکه حرامزاده من بی دلیل بتو نمیگویم حرامزاده چه را که یک ده پانزده متر پارچه سیاه دور سرتون میپیچید و به خودتون میگوید سید اولاد پیغمبر اخه مردکه مگه پیغمبر فرزند پسری داشته که شماها نسل اندر نسل خودتونو به ان وصل میکنید حالا فهمیدی چه را به هت میگن حرامزاده /؟ خودتون میدانید که چه جنس کثیفی دارید ان رهبر احمق به تمام معنی کشوری را که از هر جهت نمونه بود و میرفت که یک ژاپن دوم شود با کارهای تروریستی میگیرد(آتش زدن سینمای رکس آبادان و کشتن بیش از ۴۰۰ انسان بی گناه ) و بعد از ۴۰ سال میبینی به چه روزی تبدیل میکند شما این کاره نیستید امتحانتون هم دادید رفوزه شدید حالا برید گم شید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: