آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 31 تیر ماه 1397 = 22-07 2018

بستن جاده برازجان توسط مردم خشمگین+فیلم

مردم برازجان در اعتراض به نبود آب آشامیدنی ورودی این شهر را با روشن کردن آتش مسدود کرده اند

از بامداد روز یکشنبه ۳۱تیر۹۷ مردم برازجان دوباره به پاخاستند و علیه بی‌آبی اعتراض کردند. آنها با آتش زدن لاستیک جاده برازجان ـ بوشهر را مسدود کردند و ورودی شهر را بستند.

علی اکبر فاطمی، نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها، به ایلنا گفت: صبح روز یکشنبه ۳۱ تیر، عده‌ای از مردم شهرستان برازجا‌ن به دلیل اعتراض به کمبود آب شرب در منطقه دست به تجمع‌هایی در مرکز شهر زدند که منجر به دخالت پلیس شد.




www.youtube.com/watch?v=4BTSoGh2gp0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام July 22, 2018 08:50 PM

ای هموطن ساده دل آنانی که به تو پول حلال و حرام یاد دادند خودشان دزدترین و غارتگر ترین جانوران طول تاریخند پول حلال و حرام ندارد حساب و کتاب دارد کشوری که صاحب ندارد و با قانون مشتی بربر که ۱۴۰۰ سال پیش کارشان راهزنی و برده فروشی بود اداره شود آخر و عاقبتش همین میشود که میبینید ثروتمند ترین کشور جهان + مدیریت امام زمان = فلاکت و خفقان

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 23, 2018 07:36 AM

بنظر میرسد که دیگر نیروهای رزمنده  میهن پرست باید به آن هماهنگیهای لازمه با یکدیگر دست یافته باشند! در چنین وضعیتی مردم نیاز مبرم به هماهنگی با یکدیگر دارند! برای آغاز مرحله بعدی قیام مردم کافیست مردم دیگر شهرها از مردم برازجان و به حمایت  از آنان به پا خیزند این حرکت در واقع بمعنی بهترین هماهنگی یکپارچه سراسری مردم در بند ایران   به هدف سرنگونی حکومت اهریمنی جمهوری اسلامی محسوب خواهد شد! زنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: