آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 مرداد ماه 1397 = 04-08 2018

مشخص شدن هویت اولین جان باخته خیزش مردادماه

رضا اوتادی از شهروندان شرکت کننده در اعتراضات سراسری کرج، شامگاه جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ با شلیک مستقیم گلوله افراد ناشناش کشته شد.

خبرگزاری فارس، ضمن انتشار خبر کشته شدن یکی از معترضان در جریان اعترضات سراسری بدون اشاره به نام وی گفت: «در جریان اغتشاشات جمعه شب در برخی خیابان‌های شهر کرج یک شهروند به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شده است. بررسی ها نشان می دهد ضارب از داخل خودرو ۲۰۶ و با سلاحی غیر سازمانی اقدام به شلیک کرده است.»

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، هویت فرد کشته شده در گوهر دشت کرج که طی درگیری‌های شامگاه ۱۲ مرداد که به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شده است، “رضا اوتادی” احزار کرد.



یک ایرانی August 5, 2018 04:41 AM

روحش شاد و یاد او را گرامی میداریم محل جان باختنش را از این پس به نام او بنامیم این راحت ترین راهی است که نامش زنده بماند اگر سه راه گوهردشت بوده و یا فلکه اول گوهردشت نام این محل را رضا اوتادی بنامیم ولی آنچه من شیده ام این است که یک جوان دیگر هم در درگیریهای کشته شده که در همان نزدیکی رضا بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem August 5, 2018 06:16 AM

فرد ناشناس همان مزدوران ولایت وقیح هستن مگر ناشناس دیگری هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


مصطفی August 5, 2018 09:30 AM

کار اطلاعات سپاه کرج بوده نه کس دیگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهد August 5, 2018 04:28 PM

برای ترساندن جوانان است که رضا کشته شد و کار خود رژیم است دراکثر شهرها دردی ماه هم همین کار را کردند و جوانان را به گلوله می بندند ما باید انتقام رضا را بگیریم که دیگر این کار تکرار نشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: