آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 مرداد ماه 1397 = 18-08 2018

ادامه اعدامهای دسته جمعی در شهر علم الهدی

معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: صبح امروز ۶ سارق طلا در مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

قاضی حسن حیدری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: سرکرده باند از افرادی بود که هیچ گونه نیاز مالی نداشت اما همواره به خاطر ایجاد «احساس ناامنی» افرادی را به عنوان عضو باند به خدمت می‌گرفت تا از آنان برای سودجویی و منافع شخصی خود حتی به بهای ایجاد آشوب، ترس و وحشت در جامعه استفاده کند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: این شش نفر صبحگاه امروز به دار مجازات آویخته شدند تا درس عبرتی برای آنانی باشد که چشم طمع به مال دیگران داشته و می‌خواهند با ناامن کردن امنیت عمومی و بازار کسب و تجارت دیگران به حرام خوری خود ادامه دهند.



پلنگ ایران زمین August 18, 2018 01:22 PM

دروغه! دوباره چند بیگناه را به دار آویخته تا با یک تیر چند نشانه گرفته شود کسی این دزدیها را میکند که پشتوانه داشته باشد مانند نکبت زاده گان و اهریمن زاده گان نخست اینکه آنکس که دزد است، تنها دزدی میکند و آنکس که بر ضد شماها شورش میکند، هرگز دزدی نمیکند «باند از کسانی بود که هیچ گونه نیاز مالی نداشت» میخواهید بگویید که آنها از شما اهریمن زاده گان بودند و خودی و نا خودی را یکسان مجازات میکنید؟ دوم اینکه تنها شما مغز پوکان هستید که چندین پیشه را یکجا انجام میدهید که بازده آن مرداب گُهی میشود که خودتان هم در آن دست و پا میزنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali August 18, 2018 07:22 PM

اگه دزدهای واقعی و اختلاسگران ذوب در ولایت را هم اعدام میکردید الان دیگه کسی جرات این کار را نداشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: