آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 31 مرداد ماه 1397 = 22-08 2018

پس از 8 سال هيچ خبري از رفع حصر نيست

فرزند ارشد کروبی می‌گوید که گشایش جدیدی در وضعیت محصوران را احساس نکرده است.

محمد حسین کروبی ادامه می‌دهد: فقط بعد از اینکه حاج آقا برای آخرین بار برای جراحی قلب به بیمارستان برده شدند، رفت و آمد فرزندان و نوه‌ها به خانه ایشان آزاد شد. از چند ماه قبل تاکنون گشایش بیشتری رخ نداده است.

او در واکنش به خبر رفع حصر در روز عید قربان گفت: در این خصوص اطلاع و خبری ندارم. در ایام نوروز به خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های آقای کروبی بعد از هفت-هشت سال به نوبت اجازه دادند که ایشان را ملاقات کنند.

نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی هم در توييتي نوشت: ماموران امنیتی روز گذشته اقدام به باز کردن پنجره‌های خانه اختر همان جایی که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد حصر هستند کردند. این پنجره ها هشت سال پیش توسط ماموران جوش داده شده و قفل شده بود!

سایت نزدیک به موسوی هم نوشت: درپي طرح شايعاتی تکراری مبني بر رفع حصر در آستانه عید قربان، پیگیری‌ها حاکی از تداوم وضعیت حصر است.



نوید August 21, 2018 09:20 PM

خودشون دارن شل و سفتش می کنن تا ببینن واکنش مردم چیه آخوند حقه بازه ٬ شاید هم برنامه ریختن جنبش سبز سیدی راه بندازن و مردم رو گول بزنن که شاید آبها از اسیاب بیفته و رهبر چلاق بتونه به دزدیهاش ادامه بده

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی August 22, 2018 02:22 AM

موسوی و کروبی در آب نمک خوابیده اند که وقتی جمهوری اسلامی نابود شد تفاله هایش هنوز وجود داشته باشند تا بشود دوباره حکومت اسلامی را بصورت دیگری ادامه داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 22, 2018 11:47 AM

پروژه ی شکست خورده ی رهبر سازی محصول مغز علیل پاسداران ناقص العقلی است که حتی در یک مانور من در آوردی از دشمن فرضی شکست میخورند و حتی در حد سردار کشته میدهند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید August 22, 2018 05:11 PM

به جهنم! اینها که زندانی نیستند تو خانه خودشان هستن و هر دقیقه هم که میخواهند میرن بیرون فکری به حال زندانیان سیاسی بکنید که حتی بیمارستان هم نمیتونند برن ببینید چه بلایی سر دراویش آوردن چندتا دانشجو و وکیل بیخودی در زندان و زیر شکنجه هستند عبدالفتاح سلطانی حتی نتونست به مراسم دفن دخترش بره به جهنم که موسوی و کروبی در حصر هستند فکری به حال مردم بکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حسن لوس آنجلس August 22, 2018 09:43 PM

در خارج از کشور کسانی وجود دارند که بعد از چهل سال هنوز پدر و مادر و فرزندان خود را ندیده اند بسیاری هم پدر و هم مادر خود را از دست داده اند و هنوز از خال آنها بازید نکرده اند ولی حاج آقا در خانه ای محبوس است که از قصر شاهان قاجار هم مجلل تر و بهتر است و خانواده اش را هم هر روز ملاقات میکند و حتی نوه ها و نتیجه ها هم کنارش هستند دیگر مشکل چیست؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: