آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 شهریور ماه 1397 = 23-08 2018

ایران؛ عقب‌نشینی مرکل از سخنان وزیر آلمانی

صدر اعظم آلمان با ذکر برخی بهانه‌های واهی، عدم حمایت خود را از طرح ایجاد نظام‌های پرداخت مالی مستقل از آمریکا که از سوی وزیر خارجه این کشور مطرح شده بود، را اعلام کرد.

به گزارش فارس، در حالی‌که وزیر خارجه آلمان روز سه شنبه از ایده ایجاد نظام‌های پرداخت مالی مستقل اروپا از آمریکا برای حمایت از توافق هسته‌ای خبر داده بود، صدر اعظم این کشور واکنش سردی به آن نشان داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: «درباره موضوع نظام‌های پرداخت مالی مستقل، ما در تعامل با ایران مشکل‌هایی داریم. بی‌شک، می دانیم که در مورد تامین مالی تروریست‌ها، سوئیفت بسیار مهم است.»

وی در ادامه افزود که حفظ همکاری خوب با آمریکا در زمینه امور امنیتی «بسیار مهم» است.

یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان نیز در این زمینه گفت که مقاله منتشر شده «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در نشریه «هندزبلات» درباره روابط با واشنگتن از جمله این‌که چگونه قدرت‌های اروپایی می‌توانند به حفظ برجام بعد از خروج آمریکا از آن کمک کنند، مباحثاتی را بر می‌انگیزد.



شهنام August 23, 2018 08:30 AM

خامنه ای ناقص وحشت زده و لرزان در حالی که خشتک خود را زرد و قهوه ای میکند به این اخبار مینگرد و طناب دار را هر چه بیشتر بر گردن بی ارزشش حس میکند و همچون موشی بدبخت در کنج دیوار که نه راه پس دارد و نه راه پیش جیر جیر میکند و منتظر مرگ محتوم خویش است درود بر پرزیدنت ترامپ یگانه رادمرد دوران

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 23, 2018 10:58 AM

المان سالانه فقط ۲ میلیون ماشین المانی در امریکا میفروشد حالا چطوری بیاد رابطه تجاری خودش را بر سر اخوند علی خامنه ای شیره ایی با امریکا به خطر بیاندازد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: