آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 شهریور ماه 1397 = 24-08 2018

پیشنهاد خاتمی؛ چرا افکارعمومی استقبال نکرد؟

محمدرضا جلائی‌پور در یادداشتی نوشت: پیشنهادات پانزده‌گانه‌ی خاتمی برای خروج کشور از وضعیت بحرانی و چند بیانیه‌ی‌ نجات ایران با امضای جمعی از اصلاح‌طلبان پیشرو حاوی محورها و مطالبات مهمی بودند، اما مورد استقبال وسیع افکار عمومی قرار نگرفتند. چرا؟

بر اساس نظرسنجی‌های معتبر (از جمله ایسپا) حمایت اجتماعی از اصلاح‌طلبان و دولت در طول یک‌سال گذشته با شیب تندی رو به کاهش بوده است.

درصد ایرانیانی که به کلی از امکان اصلاح ناامید شده‌اند هم در طول سال گذشته با شیب تندی رو به افزایش گذاشته است و نسبت به اردیبهشت ۹۶ حدودا دوبرابر شده است.

بر اساس همین نظرسنجی‌ّها، نارضایتی عمومی در همه‌ی زمینه‌های اصلی (اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سیاست خارجی) نیز به بیش از ۷۵ درصد رسیده است.

در این بسترِ اجتماعی صرفِ طرحِ «حرف خوب» کارساز نیست و آبی را گرم نمی‌کند.



مسعود August 24, 2018 07:00 AM

قاتل مردم کردستان(جلایی)فهمید که مردم کرکس نیستن ودیگه تمامه ماجرا آب که گرم نمیشه هیچی مردم دارند براتون سرب داغ می کنند یک کم دندون روی آن جگرتون بزارین

گزارش یا اعتراض به این نظر


azad August 24, 2018 09:13 AM

خطا زادگان و اشغالگر ایرانزمین در هر شرایط با راهنمایی اربابان خود انگلیس و روسیه سعی در فریب و انحراف افکار عمومی و بعقب انداختن خیزش سرنگونی خود دارند ! بکارنامه جنایت و غارت و تجاوز چهل ساله این رژیم آخوندی , پاسداران دست نشانده غرب و شرق بنگرید ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 24, 2018 12:29 PM

ای سر پوکان جمهوری اسلامی:
براستی شما ها بسیار نادان هستید همه چیز را میبینید ولی مغزتان به اندازه ای کوچک است که با درنگ کوتاه همه چیز را فراموش میکنید شاید هم به بستگی به فسیل بودن تان دارد مردن نیکوتر از زنده ماندن تان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمد August 24, 2018 07:16 PM

امار جلائی پورمبنی برریزش دوبرابری مردم ازاصلاحت غلط زیادی است مردم حداقل نود درصدازاین جرثومه های پلیدی وهمپالکی های اصولگرا بریده اند خاتمی و روحانی وحتا موسوی یک میلیون رأی هم ندارند


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: