آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 شهریور ماه 1397 = 26-08 2018

فیلم؛ دادگاه: دادستان چهره اش را می پوشاند

فیلم زیر: در انتهای ویدئو مشایی درحالیکه عصبانی است پیراهنش را درمی‌آورد و به سوی ماموران پرت می کند

عکس زیر: در بخشی از دادگاه (جایگاه نماینده دادستان) با دست، جلوی چهره خود را گرفته گویا بیم شناخته شدن دارد!

سایت قوه قضاییه اعلام کرد: جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات الف.ر.م [ اسفندیار رحیم مشایی ] رئیس دفتر رئیس جمهور سابق در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

توئیت های احمدی‌نژاد در خصوص دادگاه مشایی
از اول معلوم بود که قصد داشتند آقای مشایی را دستگیر کنند و بیاورند در دادگاه غیرعلنی و به دروغ چند اتهام بزنند و به گستردگی آن را منتشر کنند و اجازه دفاع هم ندهند.
‏امروز همگان شاهد بودند که نقشه همین بود.
‏اینان غافلند که اگر این روش ها کسی را حفظ می کرد، نوبت به این ها نمی رسید.
شستن دروغ با دروغ محال است.
‏اول گفتند با حضور وکلا دادگاه مهندس مشایی برگزار شده است، بعد که وکلا گفتند که ما حضور نداشتیم، گفتند بله خبر اشتباه است وکلا عزل شده بودند.
‏معلوم است که این یک دروغی است برای شستن و پوشاندن دروغ اول.
‏اگر مردند اسناد عزل وکلا را منتشر کنند.
‏ در دادگاهی که به طور کامل کنترل شده و آقای ⁧ مشایی⁩ در اسارت آنهاست می گویند قصد برهم زدن دادگاه را داشته است. ‏هر قسمتی را که به نفعشان باشد منتشر می کنند.
‏بازی ظالمانه آن ها را خدا به هم خواهد زد. اما آن ها قادر به فهم آن نیستند.


واکنش‌ها به حضور مشایی در دادگاه با دست‌بند
خبرآنلاین: در یکی از تصاویر منتشر شده دستبند به دست متهم مشخص است. سئوال اینجاست که بعید به نظر می رسد از فردی مانند مشایی بیم رفتارهای پرخاشگرانه، خودزنی، ایذا و آزار دیگری و فرار در جلسه دادگاه برود. دستبند به دست متهم در حالی در حضور قاضی قرار دارد که مطابق تبصره یک ماده ٢٣٥ آیین نامه بالا، "استفاده از دستبند در موارد يادشده براي محكومان و متهمان، مجاز نيست مگر درموارد ضروري حسب تشخيص رييس زندان و جرايمي كه به موجب دستورالعمل صادر شده از سوي سازمان تعيين مي‌شود."
همچنین تبصره۲ این ماده می گوید: "در مواقعي كه زنداني به دادگاه و يا دفاتر كار ساير مراجع وارد مي‌شود، مأموران بدرقه و مراقبان او نيز وارد آنجا خواهند شد و به دستور مقامات قضايي، دستبند زنداني باز مي‌شود..."
اینطور به نظر می رسد که رئیس دادگاه تا دقایقی دستور باز کردن دستبند را به ماموران بدرقه نداده بود که چرایی این نکته هم جای سئوال دارد... نکته دیگری هم در تصاویر پیداست، فردی که مشخص نیست چه سمتی در پرونده دارد، در بخشی از دادگاه (جایگاه نماینده دادستان در سمت راست تصویر) حضور یافته و با دست، جلوی چهره خود را گرفته گویا بیم شناخته شدن دارد!

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=vKHse8kNM1c

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سامی August 26, 2018 06:28 AM

خوب چرا لنگه دمپایی پرت نکرد،دردش که بیشتر بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 26, 2018 08:12 AM

فیلماتون تکراری شده داستاناتونم یکی‌ از یکی‌ حال بهم زن تر یه فکر تازه بکنین بسیجی‌‌های کله پوک ملت دیگه با این چیزا خ ر نمیشن یه چند تا از خودتون رو بکشین تا یه کم این مسخره بازی‌ها جذاب تر به نظر بیاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو August 26, 2018 12:15 PM

هرچند رفتار رحیم مشایی در گذشته مورد سوال است ولی این کاملا مشهود است که برایش پاپوش درست کرده و پرونده سازی کرده اند مشایی مظلوم است و در این دادگاه ناعادلانه به حقوق او تجاوز میشود یکی از دلایل آنهم اعتراض مشایی به دزدیهای لاریجانی با 63 حساب است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: