آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









پنجشنبه، 19 مهر ماه 1397 = 11-10 2018

چرا خامنه ای خود را به کوچه علی چپ میزند؟


به گزارش ایرنا، شب گذشته جلسه سران قوای سه‌گانه با موضوع مسائل اقتصادی به مدت دو ساعت و نیم در حضور خامنه ای برگزار شد.

خامنه‌ای در این جلسه گفته: هیچ بن‌بست و مشکل غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد و ما به فضل الهی و با عزم و اراده مسئولان، و با استفاده از ظرفیت بی‌بدیل جوانان و نخبگان توانمند و با فعال کردن ظرفیت‌ها و منابع ممتاز کشور، یقیناً بر مشکلات درونی و تحمیلی فائق خواهیم آمد.

این در حالیست که روحانی به بن بست مرگباری که نظام در آن قرار گرفته اعتراف کرده و خواستار کمک برای حل مشکلات و احیای اعتماد مردم به حکومت شده است.


اعتراف صریح روحانی به درماندگی حاکمان ایران

گزارش رادیو فرانسه: محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در مصاحبه با ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته است که رئیس جمهوری، حسن روحانی، در ملاقات اخیرش با "اصلاح طلبان معتدل" ضمن پذیرش نقش آنان در به قدرت رسیدن خود، مجدداً خواستار ادامۀ حمایت آنها از دولت "در این شرایط بحرانی" شده است.

محسن هاشمی افزوده است که در این ملاقات حسن روحانی تأکید کرده است که "امروز زمان اختلاف نیست" و طرح و حل اختلافات به آینده، یعنی به "بعد از عبور از بحران کنونی"، موکول شود.

رئیس شورای اسلامی تهران، افزوده است که حسن روحانی قصد دارد ملاقات مشابه ای با کسانی انجام دهد که محسن هاشمی از آنان به عنوان "محافظه‌کاران معتدل" یاد کرده است. او در توضیح علت ملاقات حسن روحانی با "اصلاح طلبان معتدل" گفته است : کشور دچار مشکل سیاسی و بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمان است و در چنین شرایطی "گروه های مرجع و سیاسی...که با مردم ارتباط دارند، می توانند رابط خوبی بین دولت و مردم باشند" یا در حقیقت اعتماد از دست رفتۀ مردم را نسبت به حکومت احیاء کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران توضیحی در مورد این "گروه های مرجع" نداده که قادرند برای حل مشکلات کشور و احیای اعتمادی عمومی به حکومت یاری رسانند. او گفته است : دولت وقتی با مشکلات داخلی و فشارها و بحران های خارجی روبرو است ناگزیر است از " نخبگان و مراجع سیاسی کشور" طلب کمک کرده و استفاده کند.


******************************

روحانی شریک یا گروگان خامنه ای؟

منصور امان: نمایش وحدت حُجت الاسلام حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی، پروسه تدریجی خزیدن خفت بار جناح میانه حُکومت و زائده های "اصلاح طلب" آن به زیر عبای حمایتی باند حاکم را تکمیل کرد. برخورد مُحتاطانه و از سر ضعف وی به چالش مجلس اُصولگرا، به صورت مُوقت توازُن سیاسی شکل گرفته زیر خیمه "نظام" را به دوران پیش از "برجام" بازگردانده است.

آقای روحانی که به ظاهر برای توضیح علت بُحران اقتصادی و شرایط وخیم کشور به مجلس احضار شده بود، همه مهارت خود در شُعبده بازی با کلمات را برای فرار از این امر به کار گرفت. او گاه با انکار بُحران همه جا حاضر موجود و فرو کاستن آن به "آسیب" و گاه نیز با ارایه آمار و ارقام از پیشرفتهای نامرئی اقتصادی و دستاوردهای مُدیریتی موهوم دولت، به ماله کشی واقعیت پرداخت.

همین شیوه را او پیرامون دلایل شکست "برجام"، بُحران خارجی و تحریمها به کار بست. آقای روحانی آسمان و ریسمان را به هم بافت تا نقش "رهبر" و باند او در به شکست کشاندن توافُق وین و بُحران آفرینی بی وقفه آنها در مُناسبات خارجی را از این مُعادله پاک کند. شاهکار استدلالی این پایور سرگشته در این راستا زمانی بود که اعتراضات مردُم در دی ماه سال گذشته را علت "نماندن ترامپ در برجام" مُعرفی کرد. او به طور جدی مُدعی شد: "حادثه دی ماه آقای ترامپ را به طمع انداخت تا در اواخر دی ماه اعلام کند من در برجام نمی مانم."

رازی که آقای روحانی تلاش کرد آن را سر به مُهر نگه دارد، دیرگاهی است که بر سر هر بامی جار زده می شود. شکست برجام و بُحران اقتصادی و خارجی در پی آن، تنها به پای آقای خامنه ای و همدستان نظامی و امنیتی اش نوشته شده و بس!

آنها بودند که با اشتباه مُحاسبه از مفهوم توافُق هسته ای، دُچار خبط دیگری شده و بی درنگ به کار صُدور جنگ و تجاوز نظامی در سوریه، مُداخله گری در عراق و لُبنان و راه انداختن جنگ نیابتی در یمن پرداختند. این مردُم دی ماه نبودند که پیاپی به "برجام" موشک بالستیک و "نُقطه زن" شلیک کردند، آنها نبودند که مانع پیوستن جمهوری اسلامی به مُعاهدات بین المللی و روند تنش زدایی شدند.

مردُمی که آقای روحانی امروز آنها را مُتهم به برهم زدن "برجام" می کند، هنوز از یاد نبرده اند که چگونه او خود در جریان کارزار فریبکارانه انتخاباتی اش هوار می کشید: "شهرهای زیر زمینی نشان دادند تا برجام را به هم بزنند. روی موشک شعار نوشتند تا برجام را به هم بزنند، برای اینکه ما نتوانیم صد درصد استفاده کنیم."

آقای روحانی که در جامه وکیل مُدافع "رهبر" و سیاستهای خانه خراب کن وی سر به آستان می سایید، آگاهانه اشاره ای به مسوولیت حاکمیت و به ویژه باند حاکم در ویرانی اقتصادی و سیه روز شدن میلیونها نفر نکرد. او از سهم "دولت با تُفنگ" در درآمدها و ثروتهای کشور و نقش مُخربی که کارتلهای اقتصادی آقای خامنه ای و داروغه هایش و بُنیادهای خودمُختار ایفا می کنند، نگفت.

رییس جمهور مُلاها در مورد هدر دادن منابع عظیم مالی کشور در سوریه و یمن و راه انداختن صنعت پُر خرج مُزدور پروری با محصولاتی همچون حزب الله لُبنان، حشد الشعبی عراق و جهاد اسلامی غزه سرسختانه سُکوت کرد. او توضیح نداد که هزینه میلیتاریسم ابلهانه حُکومت از جیب چه کسانی پرداخت می شود و چه آثاری ویرانگری در پهنه کار و زندگی جامعه بر جای می گذارد.

پدیدار شدن آقای روحانی در این نقش - گذشته از گدایی قُدرت و ثروت – سود دیگری نیز دارد. او و دولتش جاده صاف کن باند حاکم برای پیشروی به سمت شرایط حاضر بوده اند. آقای روحانی و دوستان در شکل گرفتن تدریجی فاجعه کنونی شریک هستند، "رهبر" تحریک و خرابکاری کرد، اینان برایش پوشش دیپلُماتیک فراهم کردند و پیرامون تهدیدهای این نابخردی به چشم مردُم خاک پاشیدند.

دولت بی وظیفه آقای روحانی در مدت باقیمانده از صدارتش، گروگان باند حاکم است و زیر تیغ دایمی آن قرار دارد. با این حال، صحنه رقت بار و رُسوایی که وی روز سه شنبه در مجلس بازی کرد، به معنای پایان شکاف در حاکمیت نیست، بلکه نزدیکی مصلحتی در هراس از امواج اعتراضات توده ای از یکطرف و فشار خارجی از طرف دیگر است. از این رو دوام آن نیز تابع بی قید و شرطی از این دو فاکتور و درجه و میزان آن می باشد. نفس کوتاه این وصلت را از همینجا نیز می توان شُماره کرد.



آرش - صبحی October 10, 2018 07:10 PM

آقای حسن روحانی دارد بوق راازسرگشادش میزند گویا ایشان هنوزهم غافل ازاین قضیه مانده است که مردم دردیماه 96 چه شعارهائی دادند اصولگرا-اصلاح طلب-دیگه تموم ماجرا بخش بزرگی ازمردم همه نفرت وانزجارشان ازدودوزه بازیها و شارلاتانیسم سیاسی اصلاح طلبان است والااصولگرایان که تکلیفشان با مردم روشن است حسن روحانی خودش درخلوت بنشیند و یکباردیگر شارلاتان بازیهای دوران مناظره های خود را مرورکند و ببیند با چه مشاطه گری سیاسی موجبات فریب مردم عوام رافراهم آورد ومردم ساده اندیش نیزبه اواعتماد کردند وحسن روحانی وهمراهان اوتا توانستند درمناظرات انتخاباتی پیازداغ فریب مردم را داغ وداغترکردند وامروزهیچکس قادرنیست تا اعتماد منفی مردم نسبت به روحانی وکل حکومت رابعرصه جامعه بازگرداند همه بازیها راکردند وحالا زمان رفتن به زباله دان تاریخ است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak October 10, 2018 11:52 PM

روحانی شریک یا گروگان خامنه ای؟
کی بود کی بود من نبودم رهبر بود
بافور ، تریاک و منقل بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 11, 2018 12:27 AM

آقای روحانی،
شما از این بحرانی که سخن میگویید، هرگز گذر نخواهید کرد
پس شما این را می پزیرید که نخبه نبودید پس اگر نخبه نیستید و توانایی این بار سنگین را ندارید، پس چرا رئیس جمهور شدید؟ اکنون میخواهید از نخبگانِ راستین درخواست یاری کنید؟ شما از کدامین نخبه سخن میگویید؟ در میان شما ملاها هتا یک نخبه هم پیدا نمیشود نخبگان در میان مردم هستند همانانی که شما آنانرا دشمن مینامید از نخبگانی که شما سخن میگویید، بجز کشتار و چپاول و برباد دادنِ کشور هیچ آگاهی دیگری ندارند وگرنه کشور به اینروز نیافتاده بود چرا نمیخواهید بپذیرید که ناتوان هستید و تا کِی میخواهید ادامه دهید؟ شما سوار بر اسب تازنده جوانی شده اید که افسار پوسیده ای را به گردن او بسته اید که هر دَم این افسار پاره خواهد شد و شما را به زمین خواهد زد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 11, 2018 12:44 PM

او خود را به کوچه علی چپ میزند زیرا هم نام او علی است و هم با دست چپ همه کار میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mari October 11, 2018 02:28 PM

آقای علی خامنه ای تنها از ناحیه دست علیل و ذلیل نیست بلکه از ناحیه مغز به مراتب علیل تر و عاجز تر است اینکه ما ظرفیت ها و توانمندی ها و منابع غنی داریم بر هیچ کس پوشیده نیست اما مغز علیل شما آقای علی خامنه ای و شرکا در طی این چهل سال از این همه نیرو و انرژی و منابع عظیم ثروت بهر برداری نادرست کردید ولی در جهت چپاول و غارت و پر کردن جیب خود و فقیر کردن صاحبان اصلی این منابع شیادانه عمل کردید که شرم بر شما باد و امید که روزی این امت به ملت شهر نشین ارتقا پیدا کنند و بتوانند تغیر وضعیت دهند که متوجه کلاه بزرگی که بر سرشان گذاشته شده بشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali October 11, 2018 06:03 PM

خامنه ایی و شرکا ، روحانی و شرکا لاریجانی و شرکا علم الهدا و شرکا ائمه جمعه و جماعات وزرا نمایندگان همه سر یک سفره انقلاب میخورند همه از یک فیلتر رد می شوند سر و ته یک کرباسند در این نظام غیر خودی وجود ندارند اینجاست که به حرف مردم می رسیم " دشمن ما همین جاست دروغ می گید امریکاست "

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام October 11, 2018 07:02 PM

عجب سوالی! خامنه ای خود بانی و سازنده ی کوچه ی علی چپ است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


هدف رژیم، نابودی ایران و ملت آن !!! October 11, 2018 09:38 PM

ازهمان آغاز فتنه اشغال اسلامی ۱۳۵۷ ایران ،جنگ اسلامگرایان اشغالگر اجنبی شیعه، تنها با شاه نبود بلکه با ملت ایران بود که اکثریت آنها از طبقه نوظهور متوسط جامعه بودند و خمینی ازهمان روزاول تیشه به ریشه نابودی این طبقه زد چون بخوبی می دانست همین طبقه جامعه متوسط بود که او را به سلطه قدرت نشاند و همین طبقه متوسط روزی رژیم او را سرنگون خواهد کرد منطق اسلامگرایان اشغالگر بر این بنا نهاده شده بود،که:
- چرا شاه آزادی های فردی را در ایران رایج کرده بود؟
- چرا مردم را اعدام، قصاص و سنگسار نمی کنند؟
- چرا مردم غذای خوب می خورند، خوب می پوشند، خوب زندگی می کنند؟
- چرا مردم شکمشان سیر و لبخند بر چهره دارند؟ چرا با موسیقی، شعر و آواز زندگی می کنند؟
- چرا نماز، روزه ، خمس، ذکات (باج دهی) در کار نیست؟
- چرا بجای زیارت مشهد، قم، کربلا و مکه، مردم به اروپا و آمریکا می روند؟
- چرا دلار ۷ تومن باشد؟
- چرا زنان حقوق مساوی با مردان دارند؟
- چرا تبعیض سیتماتیک علیه اقلیتهای قومی، نژادی، مذهبی و دینی انجام نمی شود؟
- چرا مردم به رادیو گوش میکنند و تلویزیون تماشا می کنند و به سینماها می روند؟
- چرا وچرا و چرا؟
این منطق ۱۴۰۰ ساله ارتجاع مذهبی بود که مردم فریب خورده ایران، آن را برای مدیریت و اداره کشور با امضای یک چک سفید به روح الله فریبکار تقدیم کردند
هدف اصلی رژیم جمهوری اسلامی نابودی کامل طبقه متوسط جامعه ایران و تبدیل آن به طبقه فقیر، مبارزه و مقابله تمام عیار با توسعه و پیشرفتهای تکنولوژی در همه زمینه ها در کشور و در پایان نابودی و نیستی ایران و ملت متمدن آن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


طلوع آزادی نزدیک است !!! October 11, 2018 09:40 PM

مشکلات جاری معیشت بخش زیادی از مردم را دچار تنگنا کرده است؟؟؟
حاکمان ظالم و اشغالگر شیعه، پس از چهل سال و آن هم بعد از هشدارهای مکرر مقامات آمریکایی (ترامپ و پومپئو) به جهانیان در باره وضعیت اَسف بار زندگی مردم ایران، حالا چشمان آقایان به فجایع عمیق کشور باز شده و اشک تمساح برای ملت ستمدیده، فقر زده، غارت شده و اسلام زده ایران می ریزند
مثل اینکه در ایجاد این تنگناها و بن بست های عمیق اجتماعی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی، مالی، امنیتی، نظامی و محیط زیستی در کشور در این چهار دهه سیاه، اصلأ این فرقه اشغالگر و منحوس، مقصر نبوده اند
در این چهل سال این اسلامگرایان اشغالگر اجنبی شیعه با انکار حقایق، مشکلات و با سرکوب خواسته های به حق ملت ایران و پیشبرد «سیاست های غلط و ضد منافع ملی» که با توسعه نفرت اندیشی، نفرت پرآکنی، نفاق، فرقه گرایی، فساد، غارت، فقر، تبعیض، بی عدالتی و خشونت و ساخت یک دشمن موهومی (آمریکا)، کشور را به این بُن بست ها و فجایع عظیمی که در تاریخ چند هزار ساله ایران بی سابقه بوده اند، کشانده اند
حالا با احساس ترحم خود از تنگنایی و تنگدستی مردم ایران صحبت می کنند؟
فقط ۱۶ میلیارد دلار از ثروت ملت غارت شده را درمنطقه خاورمیانه برای روشن نگاه داشتن تنور جنگ، به باد داده اند
۸۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی کشور در دوران احمدی نژاد روانی، گم و سر به نیست شده اند و تا به امروز معلوم نیست که کجا رفته اند
هزاران بابک زنجانی، خون ملت ایران را مکیده و ثروت آنها را به غارت برده اند
بر اساس تخمین مقامات آمریکایی، ارزش بیت رهبری بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار آمریکاست که در تمام کشورهای جهان چین، روسیه، هند، کره شمالی و جنوبی، مالزی، انگلستان، ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اطریش، برزیل، آفریقای جنوبی، ونوزئلا، بولیوی، اکوادور، اوکرائین، بلاروس، زیمبابوئه، نیجریه و سرمایه گذاری های میلیارد دلاری کرده اند
حالا آقا سخن از تنگدستی مردم ایران به زبان می آورد؟
سید علی ضحاک، اینجا آخر خط برای تو وحکومت بی عدل تو است، بایستی ازمسند قدرت پیاده شوی! !
یا قدرت را به نمایندگان ملت ایران مسترد خواهی کرد و یا با عزم راسخ و قدرت ملت ایران به پایین کشیده خواهی شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بشنو از مردم ایران!!! ۱ October 11, 2018 10:00 PM

• آزادی «بدون قید و شرط» تمام زندایان سیاسی، عقیدتی، مذهبی و فعالان حقوق بشری!
• الغای مطلق مجازات های کیفری وحشیانه و ضد انسانی « قصاص»،«شکنجه»و«اعدام» در کشور !
• پایان اشغال نظامی سوریه، یمن و عراق!
• پایان دادن به «تبعیض جنسیتی» علیه زنان و زن ستیزی های اسلامی و به رسمیت شناختن حقوق اجتماعی ۳۸ میلیون زن آزادیخواه و ستمدیده ایران !
• منع «حجاب اسلامی اجباری» در کشور!
• پایان دادن به «آپارتاید» قومی، نژادی، دینی و مذهبی در کشور!
• محاکمه غارتگران و جنایت کاران رژیم!
• پایان دادن به غارت های اسلامی میلیاردی در کشور!
• تحول بنیادی در قوه قضائیه و سیستم دادگستری کشور!
• پذیرش و اجرای یک رفراندوم سراسری ملی تحت نظر مستقیم ناظران جامعه متمدن جهانی!
• برگرداندن «ثروت» های غارت شده ملی به کشور!
• احیای فعالیت های احزاب سیاسی، سندیکاهای کارگری و تشکل های علمی، فرهنگی، اجتماعی، عرفانی، دینی و محیط زیستی در سرتاسرکشور!
• مشارکت مستقیم زنان، اقلیتهای قومی و مذهبی در اداره و مدیریت کشوری و لشکری!
• محدود کردن نفوذ و قدرت روحانیت مرتجع شیعه دردستگاههای اجرایی، قضایی و قانون گذاری کشور!
• حذف اصل «ولایت فقیه، مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان»!
• حدف نیروهای سرسپرده سپاه و بسیج و ادغام بعضی از این نیروها در«ارتش ملی ایران»!
• احترام به قوانین، مقرارت و تعهد نامه های بین المللی!•
پایان دادن به «سیاست های وحشیانه اشغال سفارت خانه های خارجی» در ایران!
• پایان دادن به فعالیت های تروریستی اسلامگرایان شیعه در منطقه و جهان!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بشنو از مردم ایران !!! ۲ October 11, 2018 10:01 PM

• پایان دادن به «منطق خشونت» و تشویق به منطق همزیستی و • تحمل مسالمت آمیز، احیای صلح، صفا، دوستی و خوشی در جامعه غم زده ایران!
• آزادی بیان، عقیده، مذهب، زبان، فرهنگ و دگراندیشی!
• آزادی مطبوعات، رسانا ها وپایان فیلتر کردن اینترنت!
• پایان دادن به نفرت پرآکنی ها، دشمنی ها، کینه توزی ها، خشونت ها و جنگ طلبی های اسلامی ۱۴۰۰ ساله در کشور، منطقه و جهان!
• پایان دادن به حکومت ملوک الطوایفی و تقویت روحیه اتحاد ملی در کشور!
• پایان دادن به سیاست های نابودی محیط زیست طبیعی کشور!
• مدیریت و مقابله با مسائل حیاتی کم آبی، خشکسالی، ریزگرد، آلودگی آب و هوا، فرسایش خاک، نابودی جنگلها و مراتع و انقرض حیات وحش در کشور!
• بالا بردن آمادگی و توان کمک رسانی ها به مردم کشور!
• مقابله قاطع و صحیح با حوادث طبیعی، زلزله، سیل، برف، یخبندان، آتش سوزی، ریزگردها و شیوع بیماریهای واگیردار و خطرناک در کشور و !
• مبارزه با فقر، گرسنگی، تنگدستی،فساد، رشوه، بی عدالتی های اجتماعی و قضایی، بی سوادی، نا امنی، بیکاری و تورم لجام گسیخته در کشور!
• تقسیم عادلانه ثروت بین همه طبقات مردمی در سراسر کشور!
• بازسازی، احیا و مدیریت صحیح اقتصاد کشور!
• برکناری و محاکمه سعید طوسی، باند لاریجانی ها، باند احمدی نژادها، باند مکارم شیرازی، یزدی ها، جنتی ها، فریدون ها، جهانگیری ها، برادران قاچاقچی سپاه و اعضای بیت رهبری و هزاران باند غارتگر فاسد مافیایی اسلامی در کشور!
• پاکسازی و برکناری کلیه فرماندهان کنونی سپاه، ارتش و مشاوران سیاسی بی سواد و نالایق رهبری و جانشینی آنها با افراد کاردان، لایق، متخصص، دلسوز و خیرخواه در کشور!
• تحمل شنیدن انتقادهای به حق مردم ایران ازدستگاه فاسد حکومتی در کشور!
• احترام به تمام خواسته ها و مطالبات برحق ۸۱ میلیون مردم آزادیخواه ایران !
• و و و ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  22635 بازدید |