آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 شهریور ماه 1397 = 08-09 2018

گفتند فرح پهلوی هم مثل تو حرف نمی‌ زد‌

پروانه سلحشوری در مورد بازخوردهای نطق اخیر خود در مجلس بین مردم، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم معتقدند حرف دلشان بیان شده است. برخی از مردم پیش از نطق من، در توییتر نطقه نظراتشان را به من منتقل کرده بودند که من در متن نطق از آن‌ها استفاده کردم. برخی نیز پیغام داده‌اند که شما نان‌خور نظام هستید و در عین حال علیه نظام صحبت کرده‌اید.

عضو فراکسیون زنان مجلس در پاسخ به اینکه شاید این نطق باعث ردصلاحیت شما در انتخابات آینده شود، گفت: اگر قرار است یک نماینده مجلس با نطقی که درد دل مردم است ردصلاحیت شود بهتر است که ردصلاحیت شود چون آن مجلس جایی نیست که نمایندگان واقعی مردم حضور داشته باشند. پس از نطق، یکی از نمایندگان اصولگرا به من گفت که حتی فرح پهلوی هم اگر می‌خواست ضدنظام حرف بزند مشابه تو حرف نمی‌زد.


نمایندگان منتقد تهدید به قتل شدند

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ نطق خانم سلحشوری و آقای حیدری کپی‌برداری از متون تهیه شده توسط اتاق فکر استکبار جهانی است و البته این نمایندگان با هدف فرار از پاسخگویی به مردم و طرح مسائل حاشیه‌ای این مطالب را بیان می‌کنند.

به گزارش فارس، کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: این‌ها مسائل ساده‌ای نیست این‌ها توسط اتاق فکر دشمن طراحی می‌شوند و یک روز توسط آقای حیدری و یک روز توسط خانم سلحشوری و یک روز به دست شخص دیگر امثال آقای کواکبیان و رحیمی مطرح می‌شوند که البته اشراف اطلاعاتی خوبی بر روی این افراد وجود دارد و به لطف خدا ان‌شاءالله همه آنها به زودی ضربه کاری نیز خواهند خورد.

حمله شدید کیهان خامنه ای به نمایندگان منتقد

کیهان خامنه ای دو نماینده منتقد مجلس را متهم کرده که به بهانه مشکلات اقتصادی، هر لجنی که از دهانشان بیرون آمده بود را به چهره نظام و رزمندگان اسلام پاشیده‌اند.

این منبع نوشت: مگر حرف‌های این دو نفر دقیقا همان مزخرفاتی نیست که اسرائیل و آمریکا و آل سعود علیه ایران اسلامی بر زبان دارند؟!

این روزنامه در پاسخ به اظهارات اخیر پروانه سلحشوری، نماینده تهران درباره "نظارت استصوابی" نوشته است: با این که نظارت استصوابی بود، بعضی از این اجق وجق‌ها وارد مجلس شدند، حالا ببین اگر نبود چی می‌شد؟

میهان خامنه ای در ادامه نوشت: یارو‌ وارد یک نمایشگاه نقاشی شده بود، جلوی یک تابلو ایستاد و به مدیر نمایشگاه گفت؛ خجالت نمی‌کشید این تابلوی مزخرف را به نمایش گذاشته‌اید؟ مدیر گفت؛ تابلو نیست آیینه است!

حمله کم سابقه به خامنه ای و پاسخ دلواپسان

گزارش روز سه شنبه: برخی نمایندگان مجلس ولایت امروز از وضعیت معیشتی مردم که هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود ابراز نگرانی کردند و هشدار دادند بترسید که دست خدا از آستین مردم بیرون بیاید و یقه ما را بگیرد. آنها سلطه سپاه پاسداران بر اقتصاد کشور را از جمله عوامل این وضعیت بحرانی دانستند و خواستار بازگشت آنها به پادگان ها شدند.

از جمله غلامرضا حیدری گفت: به‌ هوش باشیم، به‌ هوش باشیم، باندهای مافیایی پشت صحنه مؤسسات مالی، قاچاق کالا، بدهکاران بزرگ مالی، بازار شدیدا آشفته ارز و سکه، خفه کردن در استخر، ناگهان کلیت نظام را به خفگی نکشاند.

پروانه سلحشوری نیز مسئولان نظام را خطاب قرار داد و گفت‎: امروز در شرایطی به سر می‎بریم که از نظر اقتصاد ملی، پول ایران از بی‎ارزش‎ترین واحدهای پول دنیا است. گرانی، رانت، احتکار و فساد بیداد می‎کند و از نظر اجتماعی، بیکاری، فقر، فحشا و نبود آزادی‌های اجتماعی ازجمله بازداشت فعالان مدنی و صنفی به‌طور روزمره مشاهده می‌شود.

او در ادامه بطور تلویحی شخص خامنه‌ای و سیاستهای او را مسبب این وضعیت دانست و گفت: به خدا پناه می‌برم و خطابم را مقام معظم رهبری قرار می‌دهم، زیرا اعتقاد دارم تنها راه برون‌رفت از ابرچالش‌های فعلی، ورود رهبری برای نجات کشور است.

واکنش دلواپسان خامنه ای

مهدی کوچک زاده، نماینده سابق مجلس و عضو جبهه پایداری در صفحه اینستاگرام خود کاریکاتوری از سلحشوری منتشر کرده و در پیوست آن نوشته‎ است: «خامباجی: می‌خواستم از نهاد‌های نظامی و شبه‌نظامی و حضور همه‌جانبه آن‌ها در امور کشور انتقاد کنم، ولی مگر می‌شود به گروهی که سه گانه قدرت، ثروت و نیروی نظامی را با هم دارند، اعتراض کرد، نهاد‌های نظامی به پادگان‌ها برگشته و به وظایف ذاتی خود بپردازند تا اقتصاد و فرهنگ سامان بگیرد; من‌: خامباجی به خانه‌ات برگرد و اگر توفیق یافتی دو رکعت نماز برای عاقبت بخیری خودت و شوهرت بخوان قول میدم اندکی از مشکلات مردم کم شود! شوهر ایشون رد صلاحیت شد سر از معاونت وزارت صنایع درآورد خودشو تو لیست امید تکرار کردن اونوقت به نظامیان شریف کشور ایراد می‌گیره.»



ایرانی اصل August 26, 2018 04:39 PM

اکثرنمایندگان وحتی رئیش جمهور ما بیشرفند و خیلی بالاتر از بیشرفی و بیناموسی زیرا باعث تصویب قوانین غلط و غیر دموکراسی شدند که همین نمایندگان تا به امروز تصویب کردند روحانی بود که فهمیده یا نفهمیده بذل و بخشش دریاچه مازندران که مشاع هستیم با روسیهااز سهم ملت بخشش کرد کشور شرافت و ناموس ایرانی است روحانی شرافت ندارد اگر میخاست بخشش کند دختران وزن خودش را که ناموسش هستند میباید بخشش میکرد نه دریای مازندران را نمایندگان اگر ناموس و شرافت حالیشون هست در مجلس به عمل کرد غلط روحانی رای منفی باید و باید بدهند موظفند حتی اگر شرافت و ناموس حالیشون نیست رای منفی بدهند زیرا ملت غیور ایران این بذل و بخشش غلط و ترکمن چای دوم را اکیدا قبول ندارد وای بحال نمایندکان اگر دای مثبت بدهند در اینده نزدیک دادگاهی خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی اصل August 26, 2018 05:06 PM

ملت شما گول وعوام فریبی این نمایندگان که ماهی 50- 60 میلیون حقوق ودرامد دارندوککشان نیز نمیگزد و بفکر ملت نیستند شماکه درایرانیدباید بفکر خود باشید و هر چه زودتر تصمیم نهایی خودرابگیرید و قیام کنید و خودوکشورراازاین ظلم وبدبختی که گریبان ایران و ایرانی را در سایه این نمایندگان و قوانینی که تصویب کرده اند و دست و پای هر ایرانی را حتی وکلای باشرف را نیر بسته اند هر چه زودتر با اتحاد و همبستگی کامل و اعتصاب سراسری تمام صنوف و با ادامه دادن یکسره و بدون قطعی و دادن فاصله ادامه دهید تا نتیجه قطعی بگیرید و خود و کشور و فرزندان خود را از سوغ وزنجیراین رژیم وستمگران سفاک و نامرد بیشرف که بویی ازانسانیت نبرده اندبرای همیشه خلاص کنید ونجات دهید 40 سال کافی نیست هنوز تحریم اساسی رژیم اغاز نشده است زجروبدبختی خیلی دوست دارید؟ منتظر چی و کی هستید؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


لنگرودی August 28, 2018 08:22 AM

من لنگرودی هستم و لاهوتی الآن سه دوره است که نماینده این شهر هست، با خرید آشکار رأی که متأسفانه اطلاعات و ارگان‌های امنیتی دیگر هم کاملاً در جریان هستند و حتی در دوره اخیر دست راست این نماینده که مثل خودش فاسد هست یعنی منوچهر مهدی‌پور رو با کیف پول کلان بازداشت هم کرده بودند ولی باز این ام‌الفساد شهر نماینده شد
باند فساد و مافیایی که این نماینده ایجاد کرده در کشور نظیر نداره و همینطور کارهای کثیفی که خودش و حامیان مالی و باند مافیایی اون انجام داده و میدن از زمین‌خواری، تخریب کوه‌های سرسبز شهر، دریافت رشوه‌های کلان، تعیین روسای مانند خود برای ادارات و انجام کارهای کثیف از طریق اون‌ها، زمین‌خواری وحشتناک در چاف و چمخاله از طریق پسرش که شهردار اونجاست و صدها فساد مالی دیگه
این حرف‌هاش هم سیاسی هست و نه دفاع از مردم زیر خط فقر ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین September 6, 2018 05:44 PM

این روزنامه براستی سال هاست که ورشکسته است زیرا کسی آنرا نمیخرد و مانند همیشه از جیب مردم هزینه مالی میشود و میخواهند با تیتر هر چه درشت تر بهتر، چیزی بنویسند که بتوانند فروش داشته باشند
بیچاره کسانی که مجبورند برای این روزنامهُ پرهزینهُ مردمیِ بدون مردم کار کنند و بزودی دستمزد کارمندان آن هم بریده خواهد شد زیرا کابینه هم ورشکسته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 8, 2018 05:52 PM

پروژه ی رهبر سازی رژیم و همچنان گرفتن تست خ ر ی ت از مردم ساده دل با حرفهای قشنگ و رنگارنگ تا مثلا یه رهبر زنان هم از تو دل رژیم در بیارن چرا؟ چون زنان ایرانی خیلی بیشتر از مردان دارن شجاعت نشون میدن تو به اصطلاح نماینده روشنفکر وقتی حجاب بردگی اسلامی را از سرت برداشتی اونموقع بیا و بگو که از فرح پهلوی هم سرتری وگرنه تو هم‌ استمرار طلبی بیش نیستی دو صد گفته چو نیم کردار نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


ژیلا جلالی September 9, 2018 02:00 AM

خانم سلحشور خیلی خواستند باعلیاحضرت شهبانو فرح پهلوی هم سنگ شوید امااین لباس به هیکل شما ناموزون میباشد خواهش میکنیم باهم پامنبریها خودگفتارورفتارتان راقیاس فرمائیدیک دنیا سپاس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: