آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 شهریور ماه 1397 = 28-08 2018

روحانی در مجلس؛ واکنش زیدآبادی و زیباکلام

روحانی امروز با حضور در مجلس ولایت از عملکرد اقتصادی دولت و برجام دفاع کرد. بنا به گزارشها، نمایندگان پاسخ‌های روحانی درباره چهار سوال از مجموع پنج سوال را قانع‌کننده ندانستند و این سوالات به قوه قضاییه ارسال شدند.

احمد زیدآبادی روزنامه نگار درباره ی جلسه امروز مجلس نوشت: نمایندگانی که در حین نطق رئیس جمهور توان لحظه‌ای ساکت نشستن و تحمل شنیدن را ندارند و دائم با موبایل یا با یکدیگر حرف می‌زنند؛ روی چه حساب و کتابی باید قادر به حل معضلات این کشور باشند؟ این ناتوانی از سر و روی‌شان می‌بارد؛ چه نیازی است آن را به پشت پرده نسبت دهیم.

رئیس جمهوری که موانع و معضلات رسمی و علنی کارآمدی دولت خود را نادیده می‌گیرد و تصویری "دل خوشکنک" از اوضاع ترسیم می‌کند؛ خود مانع تحرک خود است؛ بنابراین، اصلاً نوبت به پشت پرده نمی‌رسد که بخواهیم آن را عامل ناکارآمدی آن تلقی کنیم!


کنایه زیباکلام به اظهارات روحانی

صادق زیبا کلام هم در توئیتی به اظهارات امروز روحانی در مجلس واکنش نشان داد و نوشت: درست است که کشور دچار بحران آب شده اما آقای رییس جمهور با هر مصیبتی بود موفق شدند یک سطل حلبی پر از آب لوله کشی خنک، خالص و کاملا تمیز با خود بمجلس بیاورند و انرا با جسارت و شهامت کم نظیری ریختند بر سر همه امیدها و انتظاراتی که پیرامون حرف زدن ایشان ماههاست در سطح جامعه بوجود آمده.



آرش - صبحی August 28, 2018 01:10 PM

بعنوان یکی ازمتنقدان ومخالفان جدی آقای صادق زیبا کلام خطاب به ایشان میگویم این رئیس جمهورهمان آدمیست که شما برای آمدنش سینه چاک میدادی ویقه میدراندی امثال شماها نان بنرخ روزخورها بودید وهستیدکه همین حالاهم معتقدید یک نظام سرتا پا فاسد، یک نظام جبار وایران فروش وضد ایرانی قابلیت اصلاح دارد ودرنهایت وقاحت از سیاست اصلاح گام بگام صحبت میکنید درواقع حسن روحانی بانشان دادن ماهیت پلیدخود ودر یک همسوئی با خامنه ای وسرداران سپاه متاعی نداشت تا درمجلس به دریوزگان رهبر، ارائه نماید روحانی آمده بود تا اگر بتواند با تکرار یاوه های تکراری یکبار دیگر با شیره مالیدن و ماست مالیزلسیون همیشگی که طی 40 سال گذشته روش وراهبرد همه ملایان، از خمینی گرفته تا خامنه ای و سرملت ونمایندگان را کلاه بگذارد شماها تکلیفتان را با مردم روشن کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مريم August 28, 2018 07:20 PM

من اظهارنظرهايي كه آقاي زيبا كلام در موارد مختلف كرده دنبال كرده ام، بنظر من ايشان بايد به يك روانكاو خوب مراجعه كنند ، چون خودش هم نميداند كدام طرفيست، تعجب ميكنم آنقدر ادم حسابي كم داريم كه افرادي معلوم الحال مانند او مرتب كامنت هاي متناقض ميدهد و از رو نميرود

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 29, 2018 11:19 AM

خیلی خلاصه باید گفت طویله ی اسلامی میزبان روباه بنفش بود به دوستان توصیه میکنم حتما کتاب مزرعه ی حیوانات را بخوانید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: