آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 شهریور ماه 1397 = 29-08 2018

بازسازی سوریه و گودال قتلگاه ایرانیان

جان‌باختن هولناک ۴ دختربچه و زن حین برداشتن آب آشامیدنی از یک گودال

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر از جان‌باختن هولناک ۴ دختربچه و زن در نیکشهر بر اثر غرق شدن در گودال آب خبر داد. مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر در تشریح جزییات این خبر گفت که دو نفر از زنان روستای زیردان به همراه دو کودک برای برداشت آب شرب به برکه‌ای در این منطقه می‌روند که این حادثه رخ می‌دهد.

او در رابطه با جان‌باختن هولناک ۴ دختربچه و زن در این حادثه افزود: “در این حین دو کودک در گودال گرفتار می‌شوند و دو نفر از زنان نیز برای نجات دو کودک شتافتند که هر ۴ نفر به علت گل و لای بودن منطقه جان باختند”.

شایان ذکر است که استان سیستان و بلوچستان به دلایل اقلیمی و سیاست به حاشیه‌راندن قومی ـ مذهبی حاکم بر سیستم جمهوری اسلامی، نه تنها روی رفاه و توسعه به خود ندیده ، بلکه همواره از حداقل‌های خدمات معیشتی، آموزشی و بهداشتی نیز محروم بوده است. در این راستا است که خبر مرگ دلخراش دو دختربچه‌ و دو تن از زنان یکی از روستاهای نیک‌شهر به هنگام برداشتن آب آشامیدنی از یک گودال، همگان را مبهوت می‌سازد.

مرگ دو کودک معصوم و دو تن از زنان آنقدر بر دل‌ها سنگینی می‌کند که در نگاه اول مانع از فهم واقعیت شرم‌آور تهیه آب از گودال در زمانه‌ای که بشریت از دوره‌های بدویت خود، هزاران سال فاصله گرفته است، می‌شود. این در حالی است که در صدر خبرهای این روزها، کمک و اعلام آمادگی جمهوری اسلامی در بازسازی سوریه قرار دارد؛ تناقضی که گلوی هزاران تن از مردم به خروش آمده در خیابان‌های شهرهای کشور را در ماه‌های اخیر به فریاد اعتراض انداخته است که «سوریه را رها کن؛ فکری به حال ما کن»

شهرستان نیک‌شهر یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ایران است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: