آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 شهریور ماه 1397 = 03-09 2018

جزئیات بیشتر از لغو عروسی دختر ۹ساله

جمعه گذشته بود که ماجرای متوقف شدن عقد کودک دختر ۹ ساله‌ای در استان خراسان رضوی به دستور معاون دادستان در شبکه‌های مجازی بر سر زبان‌ها افتاد.

به گزارش ایسنا، معاون سازمان بهزیستی خراسان رضوی درباره جزئیات آن اخبار جدیدی از این ماجرا به «ایران» می‌دهد و می‌گوید: آن شب عروس ۹ ساله افغانستانی به عقد داماد ۳۶ ساله افغانستانی درآمد اما با خانواده آنها اتمام حجت کردیم تا فردا صبح از عروس محافظت کنند تا دادگاه بتواند صیغه را باطل کند.

نیره عابدین‌زاده معاون دادستان خراسان رضوی نیز به‌ موضوع نرسیدن بلوغ عقلی و جسمی این کودک برای ازدواج اشاره می‌کند و می‌افزاید: فردای آن روز به همراه روانشناس و مددکار با این کودک صحبت کردیم. او از ازدواج هیچ اطلاعاتی نداشت و درکش از مراسم عروسی فقط پوشیدن لباس عروس بود. حتی آنقدر ضعیف و کوچک بود که با کفش ۷ تا ۹ سانتی سعی کرده بودند که قد او را بلند‌تر نشان دهند و به سؤالات ما هم نمی‌توانست پاسخ دهد.



شهنام August 29, 2018 01:43 PM

مطمئن باشید به صبح نرسیده آخوند علم الهدی دخترک را برای خودش عقد میکند و بعد از مدتی دخترک را در اختیار زوار عراقی فرار میدهد تا برای جیب گشاد آخوندیش پول بیشتری جور کند لعنت و نفرین بر این به اصطلاح دین اسلام که گند و کثافت و بیشرفی از سر تا پایش میبارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو September 3, 2018 12:37 PM

واقعا دل انسان از این سنت کثیف و ضد بشری اسلامی بدرد میاید بدون جبهه گیری و دشمنی با اسلام باید گفت که تعالیم اسلامی و یا حداقل مذهب شیعه مایه ننگ مرام والای انسان است مگر همین خمینی در رساله اش نگفته تمتع از کودک شیرخواره بصورت ملامسه اشکالی ندارد یعنی آیا پستی و رذالت بیش از این امکان پذیر است آخر کدام حیوان یا هیولائی از این شنائت لذت میبرد چرا ما تعلیمات زرتشت عزیز را رها کردیم و خود را اسیر ایدئولوژی ضد بشری بی محتوا نمودیم ؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: