آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 بهمن ماه 1397 = 11-02 2019

فیلم؛ گوشه‌ای از وضعیت زنان زندانی در جهنم قرچک

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی: فیلم زیر گوشه‌ای از وضعیت زنان زندانی در ندامتگاه شهر ری (قرچک ورامین) را توصیف می‌کند. این زندان در بیابان‌های حوالی شرق تهران واقع شده که موقعیت جغرافیایی این زندان، شرایط را عملاً برای ملاقات خانواده‌های زندانیان با آن‌ها دشوار می‌سازد.

زندان قرچک یا زندان قرچک ورامین یکی از زندان‌های ایران است که مخصوص نگهداری زندانیان زن با جرایم عمومی است. در میان این زندانیان، زنانی هستند که حامله‌اند یا همراه با کودکان خود، دوره محکومیت‌شان را سپری می‌کنند.

ندامتگاه شهر ری (زندان قرچک) از لحاظ امکانات رفاهی، مسائل بهداشتی، دسترسی زندانیان به درمان مناسب و حتی آب آشامیدنی یکی از بدترین زندان‌های استان تهران به حساب می‌آید. زنان زندانی زندان قرچک ورامین، به دلیل مشکلات عدیده‌ای چون عدم دسترسی زندانیان به آب گرم، ازدحام بیش از اندازه زنان زندانی در بندهای زندان، جیره غذایی نامناسب و گرانی بیش از حد اجناس فروشگاه، در وضعیت نامناسبی بسر می‌برند.

زندان شهر ری (که به زندان قرچک نیز معروف است) سابقا یک مرغداری بوده است و در آنجا صدها زن که به جرایم خشن محکوم شده‌اند، در شرایط پرازدحام و غیر بهداشتی و بدون دسترسی به آب آشامیدنی سالم، غذای مناسب، دارو و هوای تازه نگهداری می‌شوند. گزارش‌های دریافتی از این زندان حاکی از شیوع گسترده بیماری‌های عفونی، مصرف مواد مخدر و سطح بالای خشونت هم در بین زندانیان و هم توسط ماموران علیه زندانیان است.




www.youtube.com/watch?v=usEnXvdC9PY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو November 27, 2018 12:11 PM

آیا این مظالم و زورگوئیها و نامردمیها در زندانها و جای جای ایران همه توسط خامنه ای جنایتکار انجام میگیرد ؟ نه، تنها او نیست خود افراد اجرائی این اجحافها یعنی مامورین انتظامی و امنیتی، مامورین زندانها و روسای آنها با افول فرهنگی که حتی از مدارج حیوانی هم بیشتر تنزل کرده و آنها را تبدیل به هیولاهائی بیرحم و ضد مردمی بی پناه تبدیل کرده است بیشترین نقش را اجرا میکنند وگر نه کدامین انسان کثیفی حاضر میشود زنان بی پناه درویش و سایر مردم گرفتار و زجر کشیده ما را تا این حد مورد اجحاف و ضرب و شتم قرار دهد! خامنه ای دجال بخودی خود یک فرد مفکوک و بیمار روانی ناتوان است مقصر آنهائی هستند که این فرامین ظالمانه را با شدت تمام اجرا میکنند ما بکجا رسیده ایم !

گزارش یا اعتراض به این نظر


رهایی بیگناهان February 9, 2019 09:11 PM

شرم برشما با این رفتارتان بازنان اسیر شما هایی که نام شیعه وپیروامام علی برخود گذاشته اید ویزید از شما ها شرافتمند تراست زیرا وقتی اسیران جبهه جنگ(خواهر وفررند امام حسین فرمانده براندازان حکومتش را به کاخش اوردند اجازه اعتراض به انان دادوبعد انان را توسط فردی امینبا احترام به شهر مدینه فرستاد واکنون رفتار شمابا زنان بی پناه شلیک گلوله و گاز اشگ اور وضرب وجرح مراجع تقلید حکومتی که فتوی میدهید برای دوتا تار موی دختران جوانسال میگویید عرش خدا لرزید ! فتوی شما ها درمورد کتک زدن ماموران نامحرم(درزندان زنان؟) با زنان اسیر چیست؟شمامسئولین ونمایندگان ومسلمانان وشیعیان وبخصوص 500/000 ملا واخوند مدعی شیعه وپیروامام علی وامام حسین خود را بخواب نزنید اگرمسلمانی وانسانی پیروحق باش مخالفت واعتراض کن به این شیوه ظالمانه واگرسکوت کنی در برابر ظلم شریک ظلمی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: