آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 شهریور ماه 1397 = 02-09 2018

اختلاس ۷.۵ میلیاردی در سازمان نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه اخیراً اختلاس 7.5 میلیارد تومانی با 7 فقره چک با جعل امضای بنده انجام شده است، گفت: سه نفر در جریان این پرونده دستگیر شده‌اند و پول را به سازمان برگرداندیم.

به گزارش ایران، احمد خرم دریک نشست خبری با اشاره به عملکرد چند ساله سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: ازعمرایجاد سازمان نظام مهندسی در کشور بیش از 23 سال می‌گذرد و از آن زمان در امر ساختمان و مسکن، مقررات ملی ساختمان حاکم شده است و تا حدودی ساخت و سازها به استاندارد رسیده‌اند.وی ادامه داد: درموضوع پنج درصد حق الزحمه مهندسان ناظر جو منفی‌ علیه سازمان نظام مهندسی و مهندسان کشور ایجاد شد و گفتند مهندسان دست در جیب مردم می‌کنند.

این در حالی است که پرداخت پنج درصد حق الزحمه مهندسان ناظر در قانون آمده است.وی با بیان اینکه درباره این موضوع از وزیر راه و شهرسازی درخواست آتش‌بس کردیم، گفت: قرار بر این شد کمیسیونی تشکیل شود که در آن پنج عضو از وزارتخانه و پنج عضو از سازمان نظام مهندسی حضور داشته باشند اما تنها سه جلسه برگزار و مابقی جلسات تعطیل شد.

این در حالی بود که جلسات باید هفتگی برگزار می‌شد.خرم با بیان اینکه مسأله مبارزه با فساد و تبعیض یک معضل کلی در کشور است، گفت: هیچ اراده‌ای برای مبارزه با فساد در هیچ دستگاه و بخشی از دولت وجود ندارد و همواره این قوه تقصیر را گردن قوه دیگری می‌اندازد. رئیس سازمان نظام مهندسی درباره اختلاس 40 میلیارد تومانی که در سال‌های گذشته در سازمان نظام مهندسی اتفاق افتاد، ‌گفت: چهار سال است که این پرونده در دستگاه قضا گیر کرده است و هنوز هم در حال بررسی است.



پلنگ ایران زمین September 2, 2018 04:35 PM

کشوری که دزدان و آدمکشان برای آن پدری میکنند، بدتر از این هم خواهد شد این تازه هنوز بهترین و زیباترین و زرین ترین چرخه زندگی ما در این جمهوری اسلامی است ما باید ارزش این روزهای خوب را بدانیم زیرا دیگر فردایی نیست
آمریکا و نه هیچ کشور دیگری هم نمیتوانند کاری برای ما بکنند تنها و بزرگترین کاری که آمریکا برای ما کرد، از پا انداختن این گاوان بود تا شیران ایرانی بتوانند این گاوانِ خسته و زخمی را خوراک خود کنند ولی شوربختانه این شیران خود از پا درآمده اند و توان شکار را ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: