آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 مهر ماه 1397 = 20-10 2018

ایران؛ کاری از دستم ساخته نیست، استعفا میدهم

وزیر دولت روحانی: کاری از دستم ساخته نیست، استعفا میدهم

رادیو فرانسه: عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، امروز سومین متن استعفای خود را خطاب به حسن روحانی منتشر کرد تا علناً از دولت یازدهم خداحافظی کند.

تاریخ آخرین متن استعفای آخوندی خطاب به حسن روحانی دهم شهریور ماه گذشته است. در این متن وزیر راه و شهرسازی از حسن روحانی خواسته است که با استعفای وی پیش از حداکثر اواخر مهر ماه موافقت کند.

عباس آخوندی تصریح کرده است که او سه بار نیز در سال ١٣۹٦ خواستاراستعفا از دولت شده بود.

وی در توضیح علت استعفای خود نوشته است که در زمینۀ بازآفرینی شهری نمی تواند کار مؤثری انجام بدهد و دخالت های گستردۀ دولت در بازار و نحوۀ ساماندهی وضعیت وخیم اقتصادی کشور امکان هرگونه هماهنگی و اقدام را از او سلب کرده است.

عباس آخوندی در جای دیگری از استعفانامه اش تصریح کرده است که تدابیر دولت یازدهم برای مقابله با تحریم های آمریکا عملاً ناقض قانون، احترام به حقوق مالکیت و اقتصاد بازار رقابتی است که همگی او را ناگزیر از کناره گیری کرده است.

عباس آخوندی امروز شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان مدیریت در تهران گفت : ساختن خانه در بیابان مثل طرح "مسکن مهر" راه حل نیست و تنها راهکار آیندۀ ایران بازآفرینی شهری، مشارکت مردم و افزایش توان مالی ساکنان شهر است.



یک ایرانی October 20, 2018 02:09 PM

عباس آخوندی یکی از میلیاردرهای نظام علی خامنه ای است که از وزارت راه برای شرکتهای خودش کارسازی میکرده و بسیاری از شرکتهای شخصی عباس آخوندی چندین هزار قرارد کلان با وزارت راه و شهرسازی بسته اند که ارزش هر قرارداد به بیش از چندین میلیارد تومان میرسد و این قراردادها بدون انجام آگهمی مناقصه و بوسیله شخص آخوندی برای شرکتهای خودش تأیید شده اند و این خبر هنوز بوسیله خبرنگاران داخلی پخش نشده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 20, 2018 02:59 PM

آش شعله قلمکاری که بدست آخوندهای نادان و بیسواد و نیازموده و دزد پخته شود، بیشتر از این هم نیست نخست ۹۰٪ از مواد را میدزدند و در پایان نخود خام است و عدس له شده و سبزی نشُسته همراه با گِل و با همان اندازه آب در دیگ پخته شده است نخست موادِ این آش را که تک وتوک در آن شناور است را گردآوری کرده و خود میخورند و مانده را هم به خورد مردم میدهند که تنها آب است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush October 20, 2018 03:42 PM

وقتی‌ ضحاک در این ویدئو از آتش زدن صحبت میکرد به یاد سینما رکس آبادان افتادم؛ باید دید در چهار شنبه سوری آینده چه چیزی در آتش خواهد سوخت چرا که ما ایرانی‌‌ها هم در آتش زدن استاد هستیم سید علی‌!

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush October 20, 2018 03:45 PM

منظورش اینکه پولی نیست که بدزدم دلیلی برای موندن نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


محترم مومنی October 20, 2018 06:02 PM

با درود بی کران خدمت شما، و سپاس فراوان از این که آخرین خبرها را برای کاربران سایت وزین ایران پرس نیوز در اختیار همگان می گذارید غرض از مزاحمت در باره استعفای وزیر راه و شهرسازی کابینه حسن روحانی ، دولت او را یازدهم نوشته اید حال آن که اکنون کابینه دولت دوازدهم بر سر کار است احتمالا به خاطر حجم کار دچار تعجیل بوده اید و این امر اشتباه رخ داده است جهت اطلاع عرض شد؛ که اگر لازم می دانید تصحیح بفرمائید با مهر و ادب و احترام بانو محترم مومنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام October 20, 2018 06:53 PM

ترجمه ی درخواست این مثلاً وزیر: دیگه وقتی برای دزدی و اختلاس نیست میخواهم در بروم

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام October 20, 2018 09:06 PM

ویدیوی آخر این مطلب بسیار جالبه روحانی طوری به خامنه‌ای لبخند یوری میزنه که انگار داره میگه کار هممون تمومه چی‌ میگی‌ واسه خودت و ظریف مفعول هم طوری روی صندلی نشسته و خودشو به به عقب و جلو تاب میده انگار که یک میمون سیرک منتظره که بهش موز بدن واقعا شرم بر ما ایرانیان با داشتن این چهل سال تحقیر در کتاب تاریخ ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: