آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 مهر ماه 1397 = 12-10 2018

فیلم؛ لنگ حوثی‌ها از اینجا تامین مالی می‌شود

ولایتی، مشاور خامنه ای اخیرا گفته: از یمنی‌ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس لنگ می‌بندد و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دستشان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست این‌ها عاجز شدند.

نادر فتوره‌چی، مترجم و فعال مدنی نیز در توییتر خود نوشت: جناب ولایتى، آیا فرزندان شما هم از یمنى‌ها یاد گرفتند که در «الهیه» پاساژسازى مى کنند؟ آن‌ها چرا به جاى لُنگ، کت و شلوار مى‌پوشند و به جاى نان خشک، با «مستر تستر» در حال لمباندن لقمه‌هاى چرب در رستوران‌هاى شمال شهر هستند؟ چرا مدافع حرم نمی‌شوند؟




www.youtube.com/watch?v=4LWM_l3_pwU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی اصل October 13, 2018 10:11 AM

دراین کشورفقط و فقط افراد بی شعوروزورگو ودزد در راس فرقه منحوس قراردارندوزندگی ملت برایشان بی معنی است خودشان نفرهای عقب افتاده میباشندوانتظاردارند جامعه متمدن 2500 ساله ایران رابه 1400 سال قبل برگردانندوایرانی رامثل خودشان لنگ پوش و بیابان گرد وسوسمارخوروملخ خور نمایند ملت فهیم ایران هرگز این ظلم وچپاول وفقراجباری در کشور ثروتمند ایرانرا هرگز قبول نخواهد کردو تودهنی بزرگی به دهان یاوه گویان این رژیم خواهد زد گفتار ولایتی ازجانب این فرقه غاصب و منحوس فقط به اندازه درک وشعورخود میباشد چون عرضه و قدرت اداره مملکتی چون ایران ابادرادر این 40 سال نداشتند وایران بهشت رابه جهنم وویرانه تبدیل کرده اند بایدخجالت بکشندوخودکشی کنندواز کشورماخارج شوند و به زباله دان تاریخ به پیوندند غیر از این راهی ندارند و ملت در اینده خیلی نزدیک اینرا ثابت خواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: