آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 شهریور ماه 1397 = 04-09 2018

بنیانگذار شبکه تروریستی حقانی درگذشت

گروه طالبان افغانستان مرگ بنیانگذار شبکه بنيادگرا و تروريستي حقانی را اعلام کرد.

متحدان جلال‌الدین حقاني در طالبان افغانستان اعلام کردند جلال‌الدین حقانی پایه‌گذار شبکه حقانی،‌ یکی از موثرترین و فعال‌ترین گروه‌های شبه‌نظامی افغانستان پس از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.

سراج‌الدین حقانی، پسر جلال‌الدین حقانی از مدت‌ها پیش رهبری این شبکه را بر عهده داشته است. شبکه حقانی متحد نزدیک گروه طالبان بوده و سراج‌الدین حقانی همزمان معاون رهبر طالبان هم هست.

شخص جلال‌الدین حقانی رابطه نزدیکی با رهبران ارشد طالبان حقانی داشته و در دوران حاکمیت این گروه بر افغانستان به عنوان وزیر قبایل و سرحدات کار کرده بود.

در صفحه انگلیسی پایگاه اینترنتی طالبان آمده است که جلال‌الدین حقانی یکی از رهبران شناخته شده و از شخصیت‌های برجسته این منطقه محسوب می‌شد.



arzhang September 4, 2018 11:36 AM

این چه منطقه ای هست که تروریست اسلامی اخوندی طالبانی داعشی مانند مثل جلال‌الدین حقاني که میگوید خانمها باید در خانهاشان زندانی باشند و حتی حق دیدن بیرون از خانه را از پشت پنجره ندارند از شخصیت‌های برجسته این منطقه محسوب می‌شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین September 4, 2018 08:39 PM

ارژنگ هم میهن گرامی،
اینان همان کسانی هستند که میگویند زنان حیوانات چهارپایی هستند که خدا آنان را برای خدمت به مردان آفریده است و برای اینکه مردان هنگام همبستر شدن با این حیوانات نترسند، آنان را به ریخت آدم در آورد تنها چاره این دردِ بزرگِ جهانی برداشتن این آیین است که در ایران زودتر (دستِ بیش تا دو دودمان دیگر) از هر جای دیگر به پایان خواهد رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: