آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 شهریور ماه 1397 = 05-09 2018

به یاد جان باختگان کشتار سال ۶۷ با سی گل رز

به یاد جان باختگان کشتار تابستان ۶۷، با سی گل رز

سی سال از کشتار دسته جمعی هزاران زندانی سیاسی، بهترین فرزندان سرزمین مان می گذرد. سی سال پر از رنج و شکنجه. سی سال است که مادران خاوران و خانواده ها و دادخواهان برای رسیدن به روز محاکمه آمران و عاملان تمامی این جنایات در تلاش هستند. سی سال تلاش برای برقراری عدالت! با همین تلاش ها و افشاگری ها, این جنایت خون بار علیه بشریت که به فرمان خمینی صورت گرفت, در سطح جهانی آشکار شده است.

در سی امین سالگرد جان باختگان راه آزادی، کشته شدگان تابستان ٦٧، در حمایت از دعوت «جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران/ کلن» و برای جلوگیری از فراموشی فاجعه ملی کشتار سال ۶۷ در کلن گرد هم خواهیم آمد و خاطره همه عاشقان راه آزادی را گرامی خواهیم داشت.

ما حامیان مادران پارک لاله ایران/ دورتموند، با تاکید همیشگی بر سه خواسته مادران پارک لاله ایران، حذف مجازات اعدام از قوانین جزائی کشور از جمله لغو حکم اعدام رامین حسین پناهی، آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی - عقیدتی از جمله آزادی نسرین ستوده، محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایات صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل آن می باشیم.

کشتار دسته جمعی هزاران زندانی سیاسی در دهه ٦٠ و تابستان ٦٧، لکه ننگی است که هرگز از دامن شما پاک نخواهد شد!

زنده و جاودانه باد یاد همه به قتل رسیدگان راه آزادی
حامیان مادران پارک لاله ایران/ دورتموند

شنبه ۸ سپتامبر۲۰۱۸ - ساعت ۱۶ بعد از ظهر
Köln: Ronkali Platz, Dom/ Germanische Museum



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: