آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 شهریور ماه 1397 = 07-09 2018

ورود مجلس خبرگان به موضوع پوشک بچه

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از قطعنامه پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان که به گفته وی صرفا شامل رهنمودهای اقتصادی است، انتقاد کرد و گفت: نگاهی به قطعنامه پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری که صرفا شامل رهنمودهای اقتصادی است نشان می‌دهد که مجلس خبرگان به کلی از مسیر قانونی خود خارج شده است. ورود به موضوع بازار ارز و سکه چه ارتباطی با وظایف این مجلس دارد؟ حال که مجلس خبرگان به وظیفه اصلی خود نمی‌پردازد بهتر است از برگزاری اجلاس‌های خود که موجب استهلاک بیت المال است صرف نظر کند.



آرش - صبحی September 7, 2018 06:17 PM

آقای مطهری بعد ازسی سالی که ازخیمه شب بازی خبرگان میگذرد دارد سخنان بی ربط وبی معنائی برزبان میراند گویا مطهری فراموش کرده است که نمایندگان مجلس خبرگان یک مشت ملای بیسواد وکنهسال وپا بگور هستند که فقط مطیع اوامر و فرامین خامنه ای هستند مگر در سنوات گذشته غیر از این بوده است؟ یک مشت عروسکهای کوکی زوار دررفته و رو بموت میخواهند چه مزخرفاتی بگویند بجز آنچه در گذشته گفته اند وحالا میگویند؟ نمایندگان خبرگان از این رو وارد مقوله پوشک شده اند که یخش اعظم آنها نیز نیازمند پوشک هستند تا بخودشان ادرار نکنند ونمازشان در میانه خواندن باطل نشود اگر موضوع پوشک دلار هم نبود، این نمایندگان چیزی بجز دعا ونیایش برای جنایات رهبر وفساد حکومت نمیداشتند اقای مطهری باید الان یا بعدها بگوید که خبرگان چه اقدامات مثبتی در این کشور داشته اند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی September 7, 2018 08:38 PM

مجلس خبرگان خودش یکی از مصرف کنندگان اصلی پوشک است و امکان دارد که خودش در احتکار پوشک دست داشته باشد چون شما در همین مجلس خبرگان رهبری انبار بزرگی از پوشک برای مصرف آقایان کنار گذاشته شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: