آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 شهریور ماه 1397 = 08-09 2018

در بازار دلار فروشان فردوسی چه خبر بود؟

دلار بعد از پشت سرگذاشتن نرخ ۱۵ هزار تومانی در هفته گذشته، در حال حاضر تا ۱۳ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. گر چه قیمت‌ها همچنان بالاست و حتی به نرخ زیر ۱۱ هزار تومان چند روز اخیر هم نرسیده ؛ اما امروز با ورود فروشنده‌ها بازار کم التهاب و خلوت بود.

به گزارش ایسنا، امروز (شنبه) گر چه بازار در ابتدای روز با قیمت‌های بالا برای ارز شروع شد و دلار تا ۱۴ هزار تومان هم قیمت داشت، ولی در ادامه با به جریان افتادن معاملات، قیمت‌ها نزولی پیش رفت. تا زمان تنظیم این گزارش(۱۴:۳۰) دلار تا ۱۳ هزار تومان و یورو تا ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شده است.

ریزش قیمت در بازار ارز در حالی اتفاق می‌افتد که گرچه صرافی‌ها تمایل چندانی به فروش ندارند، اما مردم برای فروش به بازار آمده‌اند. در مقابل فروشنده‌ها البته خریدار چندانی نیست، چرا که در روند ریزشی بازار ترجیح می‌دهند منتظر ثبات قیمت باشند، در مجموع افرادی که اکنون تقاضای واقعی دارند خریدارند و کسانی هم که به پول سرمایه‌گذاری شده در دلار خود نیاز دارند تا حدی فروشنده هستند.

همچنین افرادی هستند که برای نوسان‌گیری از پنج شنبه به بازار آمدند و برای جلوگیری از کاهش سود دلار خریداری شده، ارز خود را می‌فروشند.

نکته جالب بازار امروز این بود که صرافی‌هایی که معمولا ارزهای خدماتی را می‌فروشند در شرایطی که قیمت‌ها در بازار در حال ریزش بود نرخ در آنها همچنان بالا قرار داشت، به طوری که دلار تا ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان و یورو تا ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان فروش رفت، البته تمامی این صرافی‌ها هم فروش نداشتند و محدود به یکی دو مورد بود.

قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۶/۱۷

قیمت یورو در بازار تهران امروز ۱۵ هزار و ۴۳۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان ثبت شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 335 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 101 هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی دو میلیون و 130 هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و 120 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 620 هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای 18عیار نیز امروز 352 هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1195 دلار معامله می‌شود.

قیمت‌های سکه و ارز در معاملات امروز نسبت به روز گذشته کاهشی بوده است.

امروز در بازار غیررسمی دلار 13 هزار و 300 تومان، قیمت یورو 15 هزار و 430 تومان, قیمت پوند 17 هزار و 250 تومان و درهم امارات 3632 تومان دادوستد می‌شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: