آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 آذر ماه 1397 = 19-12 2018

پاکستان؛ بازداشت یک تیم ترور سپاه پاسداران

آژانس تحقیقات فدرال (FIA) پاکستان اعلام کرد هفت تبعه ایرانی را به دلیل داشتن گذرنامه‌ها و کارت‌های شناسایی «جعلی» پاکستانی بازداشت کرده است.

به گزارش روزنامه پاکستانی داون، یک مقام بلندپایه FIA گفت: این افراد پس از رسیدن از بحرین با گذرنامه‌های پاکستانی در فرودگاه تربات بازداشت شده‌اند. بازداشتی‌ها برای انجام بازجویی‌های بیشتر به شهر کویته منتقل شده‌اند.

به گفته این منبع، بازداشت شدگان از سال ۲۰۱۴ با گذرنامه‌های جعلی پاکستانی به بحرین تردد می‌کردند.

در ژوئیه ۲۰۱۸، پلیس بحرین تعدادی پاکستانی را به اتهام ارتکاب جرم بازداشت کرد و آنان را به زندان منامه فرستاد. اما مقام FIA می گوید د وقتی که کنسول سفارت پاکستان در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ از زندان بازدید کرد، متوجه شد که متهمان بازداشتی در واقع ایرانی بودند، اما گذرنامه‌های پاکستانی داشتند.
پس از آن به تمام فرودگاه‌های پاکستان یک هشدار ارسال شد و مشخصات متهمان به همه مقامات مربوطه داده شد. در ۱۳ دسامبر، زمانی که هفت متهم در فرودگاه تربات فرود آمدند، فورا توسط FIA بازداشت شدند.


بحرین ۱۴ تروریست سپاه را بازداشت کرد

گزارش قبلی: وزارت کشور بحرین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی این کشور ۱۴ تبعه ایرانی که با گذرنامه‌های جعلی وارد بحرین شده بودند را بازداشت کرده‌اند.

در این بیانیه گفته شده که اتباع ایرانی یادشده با خرید گذرنامه کشورهای آسیایی قصد ورود غیرقانونی به بحرین را داشته‌اند.



شهنام December 19, 2018 11:23 AM

سپاه تروریستی عنقلاب اسلامی حالا که فهمیده امریکا پشت پاکستان رو خالی کرده میخواد اونجا هم مثل عراق و یمن شر راه بندازه غافل از اینکه پاکستان مرکز تروریست‌های مسلمان اصل هستش و دربدر به دنبال شیعه کشی داستان داره جالب میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی December 19, 2018 04:08 PM

دنیا باید این اصل که جمهوری اسلامی قابل اصلاح و هدایت نیست را بپذیرد چرا که عامل اصلی وجود این حکومت صدور افکار منحط شیعه به جهان است و در این را از هیچ گونه دروغ و حقه و کلکی آبا ندارد و بازوی نظامی آن سپاه پاسداران اساس وجودش ایجاد انقلاب اسلامی در جهان است و ایران در این میانه فقط بانک برداشت پول جهت خرج در راه اهداف ابلهانه اسلامی است و تا نابودی کامل ایران دست از این افکار شوم برنخواهند داشت و تا هستند آسایشی برای هیچ یک از کشورهای همسایه و منطقه متصور نخواهد بود تنها راه کوبیدن سر این مار و هلاکت آن است پیش از آنکه منطقه و دنیا را به ورطه نابودی و هلاک بکشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: