آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 شهریور ماه 1397 = 09-09 2018

فوت هموطنی که مقابل شهرداری خودسوزی کرد

وکیل فردی که هفته گذشته مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرده بود، درگذشت این فرد را تائید کرد. هلالی (وکیل فردی که هفته گذشته مقابل شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرده بود)، در گفتگو با ایلنا، خبر درگذشت او را صبح امروز در بیمارستان مطهری تائید کرد.

هفته پیش یک مرد درحالی‌که فرزند، همسر و برادرش نیز همراه وی بودند، خودش را جلوی شهرداری تهران به آتش کشید. مجید فراهانی چند روز پیش با عیادت از او، از حال نامساعدش خبر داده و گفته بود حال مصدوم با ۶۹ درصد سوختگی عمیق خوب نیست و سوختگی به ریه او رسیده است.



Hamid September 10, 2018 03:42 AM

بعداز چهل سال اگر باز میبینیم که هیچ اتفاقی نیافتاده و همچنان دولت غاصب سوار و ملت پیاده اند برای اینکه این مردم برعکس مردم دیگر کشورها که یک جوان خود را آتش زد و یا در جای دیگر با اعدام چند نو جوان وبا در کشوری دیگر سو استفاده از موقعیت شغلی ملیونها زن و مرد به خیابان‌ها آمده و شبها در خیابان‌ها خوابیدند تا یا دولت عوض کردند یا از کار بیکارشان کردند ولی در این مملکت من حداکثر چند صد هزار آمدند و بعد از یک هفته دیگر نیامدند چون دیدند تنهاهستند ولی فردا که محرم بیاید همه سینه زنان زنجیر زنان برای یک نذری همه چیز را فراموش می‌کنند و منتظر آزادی و صلح و قدرت همانند غذای نذری بیاورند در خانه اشان، و همه ظلم وجور را بیک نذری میفروشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: