آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 شهریور ماه 1397 = 11-09 2018

افزایش دوباره نرخ ارز و سکه در بازار آزاد

پس از آرامش نسبی در بازار ارز و سکه و کاهش نرخ دلار به حدود ۱۲ هزار تومان، نرخ هر دلار آمریکا در بازار ارز تهران در روز سه شنبه بار دیگر از ۱۴ هزار تومان گذشت.

گزارش ها از بازار ارز تهران حاکی از آن است که هر دلار آمریکا روز سه شنبه ۲۰ شهریور بیش از ۱۴ هزار تومان به فروش رسید و هر یورو نیز ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته شد.

به گزارش صدای آمریکا، همزمان، نرخ سکه طلا نیز بار دیگر افزایش یافت و از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گذشت.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال تصویب دوباره لوایح مربوط به پیوستن به قوانین بین المللی مبارزه با پولشویی(FATF) و خبر عرضه دوباره ارز مسافرتی موجب کاهش نسبی نرخ دلار از حدود ۱۴ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان شد اما روز یکشنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر لوایح مربوط به پیوستن به FATF را رد کرد.

روند جدید کاهش شدید ارزش پول ملی ایران از حدود یک سال پیش در پی بحران شدید اقتصادی، مشکلات مالی عمیق بانک‌های داخلی و تقاضای شدید خرید دلار در میان شهروندان ایرانی که نگران پیامدهای خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها هستند، آغاز شد.

یک عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر معتقد است که وضعیت بازار طلا و ارز به گونه‌ای است که نمی‌توان آینده را به درستی و با دقت پیش‌بینی کرد، چراکه نوسانات شدیدی در بازار وجود دارد و هیچ چیز مشخص نیست.

به گزارش ایلنا از خیابان فردوسی، نرخ دلار امریکا پس از کاهش تا سطح 12 هزار تومان و ایجاد امیدواری در میان آحاد جامعه، از دیروز دوباره روند صعودی به خود گرفت و دوباره وارد کانال 14 هزار تومان شد.

امروز در بازار آزاد قیمت دلار 14 هزار و 100 تومان، قیمت یورو 16 هزار و 686 تومان, قیمت پوند 18 هزار و 741 تومان و قیمت درهم امارات 3904 تومان دادوستد می‌شد.

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 530 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 201 هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و 160 هزار تومان، ربع سکه یک میلون و 110 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 620 هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای 18 عیار نیز امروز 380 هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1196.6 دلار معامله می‌شود

قیمت‌های سکه و ارز در معاملات امروز نسبت به روز گذشته افزایشی بوده است.



شهنام September 11, 2018 04:13 AM

همه منتظرند ببینند پرزیدنت ترامپ با حسن کلید دیدار میکند ( البته که نمیکند ) و وقتی روحانی با دست خالی‌ از نیویورک برگشت در عرض یک هفته شاهد دلار سی‌ هزار تومانی خواهیم بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


ابرار September 11, 2018 04:45 PM

سلام دوستان گرامی،جهت خام و بی اطلاعات نگاه داشتن شما توسط رژیم اسلامی،به اطلاع شما ارجمندان می رسانم که قیمتهای طلاهائی که رژیم ایران اعلام می کند،تمامأ از روی شیادی و چپاول است سران و همکاران رژیم اسلامی،همواره شمشهای طلاهای فراوانی را در طی این چهل سال گذشته چپاول کرده و همواره در طی چهل سال گذشته تا به حال،قیمت طلا در ایران را بیش از قیمت حقیقی آن به شما اعلام کرده اند که سرمایه چپاولی آنها با بالاترین حد بالای قیمت، ارزیابی گردد قیمتهای کنونی ایران به قرار زیر است

دلار ۱۴٬۰۰۰ تومان
یورو ۱۶٬۰۰۰ تومان
پوند ۱۸٬۰۰۰ تومان
سکه طرح جدید ۴٬۴۴۰٬۰۰۰ تومان
سکه طرح قدیم ۴٬۱۰۰٬۰۰۰ تومان

در صورتیکه تمام محاسبات اقتصادی ایران نشان می دهد که قیمتهای طلا بایستی بسیار کمتر از آنچه باشد که رسمأ درج شده است قیمتهای حقیقی در واقع هم اکنون بایستی به قرار زیر باشد

دلار ۱۴٬۰۰۰ تومان
یورو ۱۶٬۰۰۰ تومان
پوند ۱۸٬۰۰۰ تومان
سکه طرح جدید ۲٬۶۰۰٬۰۰۰ تومان
سکه طرح قدیم ۲٬۲۸۰٬۰۰۰ تومان

همانطوری که مشاهده می کنید تفاوت عظیمی ما بین قیمت طلای رسمی رژیم ایران و قیمت حقیقی آن در بالا وجود دارد این برای تمامی شما عزیزان و مردم شریف ایران خطر بسیار بزرگی در پی خواهد داشت این خطر این است که زمانی بزودی زود خواهد رسید که رژیم اسلامی ایران سقوط کرده و سران رژیم با اموال و دارائی چپاولی خود فرار کرده و در چنین شرایطی قیمت حقیقی طلا نمایان خواهد گشت و تمامی شما که در طلا سرمایه گذاری کرده اید ورشکسته و بی مایه خواهید ماند از سرمایه گذاری در طلا بپرهیزید و به دلار پناه ببرید حیف است که شما عزیزان کسی را در داخل سیستم داخلی ایران دارید که از این فاجعه بزرگ آگاهتان کند و باز شما در این دام طلا تلف شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: