آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 شهریور ماه 1397 = 11-09 2018

یک پسر نوجوان دیگر در تهران خودکشی کرد

خبرگزاری هرانا – پسر ۱۶ ساله‌ای در تهران در برابر چشمان خواهرش با سقوط از پل اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، پسر ۱۶ ساله ای که پدرش به او پول نداده بود به پلی در نزدیکی خانه اش رفت و در برابر چشمان حیرت زده خواهرش با سقوط آزاد خودش را کشت.

ساعت ۱۱ و نیم شب گذشته بود که ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از خودکشی عجیب پسربچه نوجوانی در تهران دادند.

ماموران در تماس با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل پایتخت مدعی شدند که پسری ۱۶ ساله خودش را در برابر چشمان خواهرش از بالای پل بروجردی در حوزه استحفاظی پلیس به پایین پرتاب کرده است.

با دستور بازپرس تحقیقات از افراد خانواده متوفی انجام شد که خواهر پسربچه ۱۶ ساله گفت: “امشب وقتی که برادرم به خانه آمد از پدرم درخواست پول کرد اما پدرم به او پول نداد و همین زمینه ساز درگیری لفظی بین پدر و برادرم شد”.

این خانم جوان افزود: “برادرم وقتی با پدرم درگیر شد در همان لحظه همه را تهدید به خودکشی کرد و از خانه بیرون زد. من دنبال او دویدم تا او را پشیمان کنم اما قبل از اینکه به او برسم خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد”.

در ادامه با دستور بازپرس مدیرروستا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.



شهنام September 11, 2018 11:53 AM

نسلی که نه پدرش آموزش درستی دیده نه خودش نهایتا به سمت مرگ و نیستی پیش خواهد رفت ایران را نادری دگر باید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: