آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 شهریور ماه 1397 = 12-09 2018

شش سال زندان برای یکی از یاران احمدی نژاد

غلامحسین اسماعیلی، رییس دادگستری استان تهران روز چهارشنبه ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) از صدور حکم شش سال و نیم زندان برای اسفندیار رحیم مشایی خبر داد.

او تصریح کرد: «رحیم مشایی به سه اتهام ارتکابی دایر بر اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی به تحمل پنج سال حبس، تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی تحمل یک سال حبس و توهین به مقامات به شش ماه حبس محکوم شده است.»

اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد ۲۶ اسفند ۹۶ و پس از آن که حکم زندان حمید بقایی را در برابر سفارت بریتانیا به آتش کشید، دستگیر شد.

برگزاری علنی چند جلسه دادگاه بدوی رحیم‌مشایی با حاشیه‌های بسیاری همراه بود و به گفته برخی منابع خبری، با وجود علنی بودن دادگاه امکان حضور خبرنگاران و شهروندان در دادگاه داده نشد.

نزدیکان رحیم مشایی می‌گویند وکلای او در این دادگاه حضور نداشتند و او به پرونده اتهامی خود نیز دسترسی نداشته است.



پلنگ ایران زمین September 12, 2018 03:28 PM

در جمهوری اسلامی اگر کسی را بجز ر م با اینهمه اتهامات گرفته بودند، بی گمان او را بی درنگ اعدام میکردند
اتهام

گزارش یا اعتراض به این نظر


منوچهر September 12, 2018 07:20 PM

این دیگه خیلی خنده داره که به خاطر آتش زدن یک فتوکپی آدم را 6 سال بفرستند زندان بابا چه ماهییتی داره این جمهوری اسلامی نوبت به تک تک همه ایرانی ها خواهد رسید دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نداره حالا فقط تماشا کنید اون موقع اگه به جای خاتمی ، اون نوری را انتخاب می کردید تا حالا تکلیف همه روشن شده بود و تا اینجا کش پیدا نمی کرد فقط یکی از اهدافش این بود که دخترها نباید مدرسه برن !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: