آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 مهر ماه 1397 = 05-10 2018

دفاع مشاور خامنه ای از اخراج دختر رفسنجانی

دفاع ولایتی از اخراج دو دختر رفسنجانی از دانشگاه آزاد. رئیس هیئت امنا دانشگاه آزاد می‌گوید کسی که "ارزش‌های انقلاب" را زیر سوال می‌برد جایی در این دانشگاه نخواهد داشت. ظاهرا این سخنان در دفاع از اخراج دو دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، بنیانگذار دانشگاه آزاد ابراز شده است.

علی اکبر ولایتی در همایش مدیران استانی گزینش دانشگاه آزاد تاکید کرد که آموزش عالی باید بر اساس "اصول و ارزش‌های اسلامی، دینی و منطبق بر دیدگاه‌های انقلاب و مقام معظم رهبری" پیش رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد در این همایش که روز گذشته برگزار شد گفت: «بیتردید کسی که اعتقادات مردم و ارزش‌های انقلاب را زیر سوال می‌برد جایی در دانشگاه آزاد نخواهد داشت و در مورد مسائل اعتقادی و اسلامی با کسی تعارف نداریم و در این جهت گزینش و ارزشیابی در خط مقدم قرار دارند.»

رسانه نزدیک به نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران می‌گوید ولایتی این سخنان را در واکنش به اخراج فائزه و فاطمه هاشمی از دانشگاه آزاد گفته است.


بهتر است ساکت باشی

فائزه رفسنجانی با بيان اينکه راه برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی و سیاسی کشور، بازنگری در سیاست های کلان آن است، افزود که نداشتن رابطه با آمریکا هیچ منطقی ندارد و با سیاست های سالهای اول انقلاب، نمی توان کشور را اداره کرد.

وی که به تازگی از دانشگاه آزاد اخراج شده است به یورونیوز گفت که اخراج، ممنوع الخروجی و احضارهای پی در پی، تنها برای ساکت کردن اوست و پیغام های متعددی به او رسیده است که اگر ساکت باشد کاری به او نخواهند داشت.

دختر رفسنجانی گفت: اینقدر وضعیت حاد شده که آقای مصباح یزدی می گوید به اندازه انگشتان یک دست هم دوست در دنیا نداریم. یعنی تا این سطح، کشورها با ما حالت تخاصم پیدا کرده اند. بالاخره باید در سیاست های مان بازنگری کنیم. چاره دیگری نداریم. باید بپذیریم که اشتباه کرده ایم و اگر در دوره ای این سیاست ها درست بود و جواب می داد الان جواب نمی دهد. راه دیگری نداریم.

فیلم زیر: فائزه هاشمی رفسنجانی: با حکومت دینی و حجاب اجباری مخالفم / مردم از دین زده شدند / سپاه پاسداران هر کاری بخواهد می کند




www.youtube.com/watch?v=0LsxLMICtfg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



koroush October 2, 2018 11:26 AM

امیدوارم مردم فریب این شیادان دزد را نخورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناشناس October 2, 2018 11:35 AM

حالا بعد از 40 سال به غلط کردن افتادن یادت بابات می گفت آلمان مثل گنجشک است که ما نفهمیدیم کی اومدی حالا هم می خوای بری خوب برو !

گزارش یا اعتراض به این نظر


افروز October 2, 2018 12:23 PM

اگه هیچی از این نظام یاد نگرفته باشیم، اینرا حداقل اموختیم که انچه در این نظام بهایی ندارد حق است و این حکومت همه کار برای بقای خود میکند برعکس انچه که این زن میگوید مشکل در خود اسلامست، نه در مجریان ان کافیست بروید به تاریخ نظری کنید و به حکومت بنیانگزاران این ایین اهریمنی نگاه کنید که هزار بار بدتر از همین جمهوری اسلامی ایرانست اسلام حقیقی انچه بود که داعش در پی ان بود،نه انچه که این اصلاح طلبان سالوس با بزک بخورد مردم میدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ع-سرخی October 2, 2018 02:14 PM

در اینکه پسمانده های آخوند قالتاق بگور رفته رفسنجانی و در رأس آنها این فائزه (که خیلی هم عاشق پدر ضدبشرجلادش بوده و هست)، منتظر دریافت ارثیۀ پدری شان، یعنی اِشغال صندلیهای ریاست و حاکمیت ایران، حالا اگر لازم باشد تحت یک نام دیگر، هستند شکی نیست،
اما جناب فائزه کور خوانده اید، ما نه حاکمیت مذهبی آخوندی را و نه هیچیک از شما غارتگران را دیگر نمیخواهیم که نمیخواهیم، بهای این نخواستن را، حالا هرچه که هم باشد، با دل و جان میپردازیم، حالی شد!؟ حالا هی رنگ و لعاب بزن و دربارۀ خودت و خانوادۀ دزد و غارتگرت، و آن پدر بگور رفتۀ شارلاطان جنایتکارت افسانه سرائی کن و اپوزیسیون! بساز، انگار نه انگار پدر چپاولگر و خونریزش تا لحظۀ مرگ؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام! و پدر خواندۀ روحانی، و اصلیترین ستون حاکمیت آخوندهای سفاک بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 2, 2018 02:27 PM

فائزه خانوم گمان کنم:
ای آنکه مذاکره شعارت
استخر فرح در انتظارت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush October 2, 2018 02:54 PM

پدر همین خانم بنیانگزار این خفقان بود، و حالا همین سیستم گریبانگیر خودشان شده است؛ قربان آن روزها که خیابانها را میبستند تا خانم اسب سوری کند؛ بسوزید همانطور که مردم ما سوختند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak October 2, 2018 04:11 PM

زی تیر نگه کرد و پر خویش برآن دید
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست
گویا میخواهی نعل وارونه بزنی که بیچارگی ملت را پذر شما پایه گذاری کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو October 2, 2018 05:15 PM

تمامی آنچه مردمان اسیرشده دردام ارتجاع وچپاول گری توام با فقزوزجراقتصادی ودستگیری ها وزندان نشینی ها و اعدام ها می کشنذ درحقیقت ساخته وپرداخته وایده های پدرجنابعالی است مبتکر ولایت فقیه و ایجاد سپاه پاسداران وبسیج آنهم پدرجنابعالی بوده است وحتی ترورهای مخالفین درخارج کشورهم با حمایت وتشویق پدرحنابعالی صورت می گرفته است خداوند لعنت کند خانواده رفسجانی که مسبب اصلی درآنچه درایران دراین چهل ساله برمردم ایرانی ایران روا شده است ازدانگشاه بیرونت انداختند وممنوع الخروجت کردنت وپی دراحضارت می کنند اینکه با بسیاری دانشجویان درزمان زنده بودن پدرت هم انجام دادند ومشکلی برای جنابعالی نبود وندائ حقوق بشردوستانه خانواده رفسنجانی وجود هم نداشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


كاوه اهنگر October 2, 2018 06:23 PM

برادران در كانادا (اتوبان و ويلا) و يكي دو كشور ديگه كه جنابعالي خوب ميدونيد كجاست قدري و يه كوچولو پرده برداري بفرماييد اخه ميدونين، مردم ايران ملت كنجكاوي هستند و فراوان به علم و دانش و اطلاعات اهميت ميدن، مخصوصا اطلاعات شما هم سخاوت به خرج بدين و اطلاعات رو به ملت شريف برسونين بالاخره راه دوري نميره و اينا هموطنان شما هستند بله، فكر كنم كه ديگه الان شروع كنيد بهتره چون بيم اين هست كه فردا دير باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: