آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 شهریور ماه 1397 = 14-09 2018

ایران؛ زلزله‌ زدگانی که کلیه می فروشند

رییس شورای شهر سرپل ذهاب در رابطه با آخرین وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه بیان داشت: وضعیت سرپل ذهاب با توجه به اینکه زمین‌لرزه مدام تکرار می‌شود، خوب نیست و مردم را از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته است و وضعیت بسیار نامساعدی دارند. او تصریح کرد:‌ همچنین بدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت خانه‌ را بالا برده‌اند و بقیه کار متوقف شده‌است.

به گزارش ایلنا، جاسمی گفت: مردمی هستند که حاضرند کلیه خود را بفروشند تا کار ساخت و ساز را انجام دهند؛ این درد است. زلزله‌های پی در پی، روح و روان مردم را به هم ریخته است. قرار بود که به مردم تیرآهن بدهند، ولی بعد اعلام کردند که هیچ تیرآهنی حمل نشده است.

جاسمی گفت: یکی از مشکلات بحث بیکاری جوانان تحصیل‌کرده در شهرستان سرپل‌ذهاب است، متاسفانه این امر بیداد می‌کند، مشکلات شهرک صنعتی نیز مطرح است که در ان تعدادی هم کشته شدند، متاسفانه هیچ کار عملیاتی و اجرایی صورت نگرفته است و موجب بیکاری جوانان شده است.

او افزود: بنیاد مسکن باید از جوانان تحصیلکرده شهرستان استفاده می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. برخی از مسئولان بنیاد مسکن حتی جواب تلفن نمی‌دهند تا بتوانیم مشکلات مردم را منعکس کنیم. برخی مسئولان شهر هم برای حفظ سمت خود از اینکه بگویند در این شهرستان چه می‌گذرد امتناع می‌کنند. متاسفانه آنها به وظیفه ذاتی خود عمل نکرده‌اند.



حقیقگو September 14, 2018 09:09 PM

زجردادن وبیکاری ودرماندگی عمدی مردمان کردستان وخوزستان و سیستان بلوچستان به دستورشخص علی خامنه ای است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: