آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 شهریور ماه 1397 = 14-09 2018

کشتی سوراخ بشود همه‌ تان غرق می شوید

امام جمعه خامنه‌ای در تهران روز جمعه گفت: این کشتی سوراخ بشود همه‌تان غرق می‌شوید.

آخوند صدیقی گفت:‌ هر کسی هر جا نشسته با سلیقه خودش آنجا را سوراخ نکنه، کشتی سوراخ بشه همه‌تان را غرق می‌کنه. بر اساس اطلاع نه بر اساس تحلیل دشمنان ائتلاف کردند در جنگ تبلیغاتی کانون مرکزی تشکیل دادند و جنگ روانی تبلیغاتی را کلید زده‌اند و بنا دارند ویروس بدبینی را در جامعه ما تزریق بکنند هم مردم ما را به اضطراب هم به یأس هم به عدم اعتماد به یکدیگر بکشانند. از این جهت کسانی که در مسیر تبلیغات دشمن قرار می‌گیرند حواسشون جمع باشه شایعه پراکنی نکنند به همدیگه هی واویلا نگویند.

امام جمعه تهران در باره بحران ارز هم گفت: چرا ما بی خودی فکر می کنیم محور اقتصادمان دلار است و اگر دلار گران شد همه چیز باید گران شود؟ مگر همه چیز از خارج می آید؟ تولیدات خودمان ربطی به دلار ندارد. اصلا به دلار اعتنا نکنید.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه بدانید فتنه بسیار خطرناک است و حاصل عدم تحمل دنیای استکبار است گفت: در جریان بصره کنسولگری ما را به آتش کشیدند اما سفارت آمریکا در این موضوع فعال بوده؛ اگر ملت ایران و عراق و بعضی مسئولین در مسیر فتنه آمریکا و عربستان قرار بگیرند قابل جبران نخواهد بود.



پلنگ ایران زمین September 15, 2018 03:01 AM

آخه مورچه چیه که کله پاچه اش باشه شماها کی هستید که سفارت هم داشته باشید به گفته هم میهن گرامی و گوینده تلویزیون آریایی: شماها وجود ندارید و تنها فتوکپی هستید :))

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 15, 2018 03:21 AM

این اخوند بدبخت نمیداند که پشتوانه پول یک کشور در اقتصاد خوب وایجاد شغل ومیزان نرخ بانکها وثبات امنیت سرمایه گذاری ومشروع بودن حکومت ربط دارد که ایران در این قسمت اخرین رتبه کشورهای دنیا بعد از ونزولا و سوریه هست وبرای همین هست که ارزش پول ایران سقوط کرده و مردم از ترس از دست دادن پولهای صرفه جویی خودشان به دلار معتبر پناه میبرند حالا بدبختی این هست چون این اخوندهای گدا یک شبه شاه مملکت شدند و یهوکلی پول مفت و مجانی گیرشان امده ارزش پول نمیدانند بطور مثال برای این اخوند صدیقی مفت خور یک میلیون دلار مثل یک دلار هست این اخوند که کار نکرده تا ارزش پول بدوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


كاوه اهنگر September 15, 2018 09:40 AM

حاجي چه تو خوشت بياد چه خوشت نياد اعتنا رو ميكنيم خوبم ميكنيم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش آریایی September 15, 2018 10:10 AM

تاریخ خاهد ماند گر زمان ناگاه بگذرد
خورشید برون آید گر ابــر سیاه بگذرد

طوفان بـا آن سـوز وحشتناکش رفتنـی سـت
سیل غارتگر گرچه نابود کرد آن هم بگذرد

آنچه به جا میماند ایران است و ایران و ایران
گـر خموشـی پیشه کـنیم آیندگان از مـا نگذرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush September 15, 2018 01:46 PM

حاجی خبر ندارد که خود کشتی و تمامی‌ سرنشینان کشتی ناب محمدی به کاپیتانی سید علی‌ همه به یک سوراخ بزرگ تبدیل شده‌اند؛ اگر جائی هست که سوراخ نیست لطفا اطلاع دهید تا سوراخ کنیم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: