آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 شهریور ماه 1397 = 16-09 2018

یک تغییر بزرگ و معنادار در دولت ترامپ؟

ترامپ قصد دارد وزیر دفاع ایالات متحده را جایگزین کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The New York، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، احتمال جایگزینی جیمز ماتیس ، وزیر دفاع ایالات متحده را پس از انتخابات میان دوره ای که 6 نوامبر بررسی می‌کند.

به نوشته این روزنامه، دیدگاه های ترامپ و ماتیس در بسیاری موارد متفاوت است. رسانه ها در این باره می‌نویسند که ترامپ به نظرات ماتیس گوش نمی‌دهد و از تماس رو در رو با وی خودداری می‌کند.

اختلافات عمیق بین ترامپ و متیس بر سر موضوعاتی از جمله خروج از توافق هسته‌ای رژیم ایران مزید بر علت تمایل رئیس‌جمهور آمریکا برای برکناری وزیر دفاع خود شده است.

رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد کسی را در پست ریاست پنتاگون ببیند که همچون وزیر خارجه و یا مشاور امنیت ملی، با سیاست های کاخ سفید همسو باشد.



پلنگ ایران زمین September 16, 2018 03:46 AM

سد آفرین پرزیدنت ترامپ هرگونه کوتاهی و یا ناهماهنگی از پیرامونیان میبینید، نه تنها او را از کار بیرون انداخته، بلکه او را تا زمان نا شناخته زیر نظر داشته باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 16, 2018 04:15 AM

مردم آمریکا در طول تاریخ سابقه نداشته که در دوران جنگ رییس جمهور ( فرمانده ی کل قوا ) را عوض کنند به احتمال بسیار بسیار زیاد اگر تا سال آینده رژیم فرو نپاشد ( که برای این امر فقط باید مستقیما وارد جنگ با عربستان شود ) آنوقت است که آمریکا وارد میدان میشود و دور دوم ریاست جمهوری پرزیدنت ترامپ هم تضمین میشود به هر روی کار رژیم تمام است و من احتمال کشتار آخوندها و بسیجی ها را ۹۸ ۲ درصد میدانم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: