آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 شهریور ماه 1397 = 19-09 2018

مقصر حادثه تصادف خونین اتوبوس معرفی شد

راننده تانکر حمل سوخت، طبق نظر اولیه افسران هیات اعزامی در صحنه، به عنوان مقصر اصلی این حادثه اعلام شد و در بازداشت بسر می‌برد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: با توجه به دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده حادثه تصادف اتوبوس مسافربری در آزادراه نطنز-بادرود، قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.

به گزارش میزان، خسروی وفا ادامه داد: راننده تانکر حمل سوخت، طبق نظر اولیه افسران هیات اعزامی در صحنه، به عنوان مقصر اصلی این حادثه اعلام شد و در بازداشت بسر می‌برد.

این مقام قضایی در اصفهان تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده تانکر حمل سوخت باید دو راننده داشته باشد که متاسفانه کوتاهی صورت گرفته و از راننده کمکی برخوردار نبوده است.

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع قضایی با مقصران این حادثه خاطرنشان کرد: زوایای دیگر این حادثه برای شناسایی سایر مقصران احتمالی بسرعت در حال پیگیری است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

بامداد دیروز در جاده نطنز در اثر برخورد شدید یک اتوبوس با یک تانکر سوخت، دستکم 21 مسافر اتوبوس زنده زنده در آتش سوختند. این اتوبوس مسافربری از تهران به سمت کرمان در حال حرکت بود که پس از برخورد از پشت با تانکر حمل سوخت، واژگون شده و در باند مخالف آتش گرفته است.

گفتنی است ایران تحت حاکمیت رژیم ملاها در زمینه تصادفات جاده‌ ای بالاترین آمار کشته و مجروح را دارد. آمار کشته‌ شدگان ۲برابر و آمار مصدومان تقریبا ۵برابر میانگین آمارهای جهانی است. مطالعات متعدد جهانی نشان می‌دهد که راننده باعث به‌وجود آمدن ۹درصد از تصادفات است، بنابراین در ایران بیش از ۹۰درصد از تصادفات مربوط به خرابی و ناایمن بودن جاده‌ها و ناایمن بودن خودروها است.




www.youtube.com/watch?v=SX7Xjwn_4Tw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Dariush September 18, 2018 01:32 PM

این دسته فاجعه‌ها نتیجه دزدی ۱۰۰۰ میلیارد دلاری در ۴۰ سال گذشته از مردم ایران است، یک لحظه تصور کنید اگر این پول در ایران سرمایه گذاری میشد؛ هنوز تصمیم نگرفته بودم که اینها را باید آتش زد یا دار، با خواندن این خبر تصمیم گرفته شد، باید آتش زد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


سازمان ایمنی حمل و نقل ملی !!! September 19, 2018 09:37 PM

متأسفانه این حوادث مرگبار و تأسف بار که غفلت کامل رژیم واپس گرای اسلامی از فقدان و تدوین یک سیاست پیشگیرانه و جامع ایمنی برای بخش ترابری ملی کشور که بتواند ایمنی شهروندان ایران را در «حوادث مرگبار ترابری زمینی، آبی، هوایی و ریلی» در ایران ویران شده و اسلام زده، تضمین کند، ادامه خواهند داشت و سالانه جان هزاران نفر از شهروندان بی گناه ایران را به کشتن خواهند داد
در کشور های پیشرفته و توسعه یافته جهان، یک «سازمان مطالعات ایمنی و مستقل ترابری» برای جلوگیری از حوادث ترابری در کشور که اصولأ «سازمان ایمنی حمل و نقل ملی» (The National Transportation Safety Board - NTSB ) نام دارد، مسئول مطالعات مستقل و ارائه سیاست های پیشگیری حوادث ترابری زمینی، آبی، هوایی و ریلی در کشور است که توصیه های ایمنی پیشگیرانه خود را برای جلوگیری از حوادث ترابری را به مدیران ۳ قوه مجریه، مقننه و قضائیه گزارش می دهند و در آن خواستار تغییرات بنیادی در سیستم ترابری در کشور می شوند با این توصیه مستقل، هر ۳ قوه موظف به پیروی و اجرای جزئیات بندهای توصیه نامه می شوند و هرگونه کوتاهی و قصور در آن با مسئول شناخته شدن افراد ذی صلاح، عواقب قانونی شدیدی به همراه خواهد آورد
در ایران زمین ویران شده ما، با افزایش تصاعدی حوادث ترابری، فقدان وجود این سازمان مطالعاتی ایمنی و مستقل ترابری، بیش از پیش نیاز و احساس می شود وقایع تأسف آور کشتی سانچی، واژگون شدن قطار مسافری تهران - مشهد، سوانح هوایی و تصادفات جاده ای در کشور، همه و همه، نشانه و گویایی از کوتاهی و تعلل بی وقفانه دولتمردان و حاکمان بی کفایت و بی لیاقت آن در ایران اشغالی دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: