آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 شهریور ماه 1397 = 18-09 2018

در حزب "اعتماد ملی" کروبی انشعاب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا در واکنش به‌ برگزاری کنگره اعلام‌شده حزب اعتماد ملی توسط الیاس حضرتی در تاریخ‌ 6 مهر، رسما اعلام کرد که این کنگره را غیرقانونی می‌داند و در آن شرکت نمی‌کند. او تاکید کرد که حزب جدیدی را ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا، در بخشی از متن پیامی که منتجب‌نیا منتشر کرده آمده است: در چنین فضایی اینجانب به‌رغم تأسف و تأثر شدید از آن‌چه که بر تحزب، دموکراسی، قانون و اخلاق رفته است خار در چشم و استخوان در گلو با عذرخواهی از همه اعضا و هواداران مخلص، پاکدامن و هدفمند حزب اعتماد ملی، اعلام می‌دارم که تصمیم قاطع و عزم جزم بر عدم شرکت در کنگره ۱۳۹۷/۷/۶ گرفته‌ام تا مبادا این شرکت موهم‌ تایید و مشروعیت‌بخشی به‌ این کنگره غیرقانونی در افکار عمومی باشد و این حداقل اختیاری است که انسان در تعیین سرنوشت خود دارد و بدیهی‌ است که‌ هر یک از اعضا خود تصمیم خواهند گرفت.




آرش - صبحی September 18, 2018 05:54 PM

ای کاش آقای منتجی نیا پیش از اینکه چنین مواضعی را اعلام کنند وخط ونشان بکشند برای تاسیس یک حزب دیگر را اعلام نمایند، باید از خود میپرسیدند در گستره جمهوری اسلامی، با هسته قدرتی بنام ولایت مطلقه فقیه حزب بجز یک جوک بزرگ است احزاب 10 - 15 نفره وهمگی از خودیها که فقط هرچهار سال یکبار دربها را میگشایند برای فریب مردم وادامه فساد وتباهی وغارت و !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: