آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 شهریور ماه 1397 = 20-09 2018

سفیر عراق در تهران به بغداد احضار شد

به گزارش ایسنا ‌به نقل از العربیه انگلیسی، ویدیویی از فریاد کشیدن راجح الموسوی، سفیر عراق در ایران، بر سر مهاجران عراقی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که باعث ناخشنودی بسیاری از عراقی‌ها و احضار الموسوی به بغداد شده است.

این ویدیو مهاجران عراقی را در حال طرح مسائل‌ حادی که گریبانگیر کشورشان است (نظیر کمبود آب و الکتریسیته، فساد گسترده و بیکاری) نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، مردم در رسانه‌های اجتماعی از دولت خواستار بازخواست الموسوی برای نوع برخوردش شدند.

احمد محجوب، سخنگوی وزارت امور خارجه عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این وزارتخانه بابت رفتار غیرمسئولانه سفیر عراق در تهران با شهروندان عراقی، متاسف است.

در بیانیه همچنین آمده است که ابراهیم الجعفری، سریعا دستور بازگشت این سفیر به بغداد را صادر کرده است.

آن‌ها اعلام کرده‌اند که تحقیقات بر روی این واقعه در حال انجام گرفتن است و تمامی مراحل لازم انجام خواهد شد.

این وزارت همچنین اشاره کرد که تمامی ماموریت‌های دیپلماتیک خارج از کشور به منظور خدمت و کمک‌رسانی به شهروندان صورت می‌گیرد و اضافه کرد که سفارت عراق در تهران خانه‌ای برای تمامی شهروندان عراقی است.



arzhang September 20, 2018 01:46 PM

سید راجح الموسوی یک اخوند بی عمامه کراواتی ضد امریکا واسراییل هست که اکثر اوقات مهمان اخوندهای دیوانه در قم هستند الموسوی بارها از پاسداران قدس تمجید و تعریف کرده و حضور انها در سوریه وعراق و لبنان و یمن را کمک مهم به مسلمانان دنیا دانسته و بارها گفته اند مبدا افتخارتاریخ ایران خمینی هست که باعث شده ایران قلب مسلمانان جهان بشود الموسوی هم دشمن ایران هست هم دشمن مردم عراق

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: