آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 مهر ماه 1397 = 23-09 2018

بیانیه در محکومیت اقدام تروریستی اهواز‎

اتحاد برای دموکراسی در ایران
اقدام تروریستی و جنایتکارانه در اهواز

براساس گزارش ها صبح امروز در جریان یک رژه نظامی در اهواز، حمله ای تروریستی صورت گرفته است. هنوز آمار دقیقی از تعداد قربانیان این حادثه منتشر نشده است اما برخی گزارش ها حاکی از کشته شدن 26 تن از ارتشیان و نیز تماشاگران مراسم رژه است.

هنوز شواهد کافی برای شناخت عاملین این ترور در دست نیست و هریک از تروریست های وابسته به داعش، عوامل سازمانیافته برخی دولت های منطقه، گروه های ناسیونالیست افراطی عرب و یا باندهای وابسته به جمهوری اسلامی می توانند از عوامل این اقدام تروریستی باشند.

این اقدام توسط هر نیرو و با هر انگیزه ای صورت گرفته باشد، اقدامی جنایتکارانه و بشدت مخرب است که می بایست توسط همه نیروهای خواهان برقراری دموکراسی در ایران محکوم شود.

قطعا جمهوری اسلامی خواهد کوشید از این اقدام تروریستی در راستای تشدید سرکوب ها و گسترش فضای رعب و وجشت در ایران استفاده کند.

حادثه تروریستی امروز در اهواز برای جمهوری اسلامی همچنین مفری خواهد بود که افکار عمومی را از نابسامانی های بیشمار کشور منحرف کند و در سفر روحانی به نیویورک نیز دستاویزی باشد برای گریز از پاسخگویی به ترورهای دولتی و اعدام های اخیر در کردستان.

ما ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و ضد انسانی، نسبت به سوءاستفاده رژیم ایران از حادثه اهواز در جهت خواست ها سرکوبگرانه حکومتگران هشدار می دهیم.

اتحاد برای دوکراسی در ایران
شنبه ٣۱ شهريور ۱٣۹۷ - ۲۲ سپتامبر ۲۰۱٨




www.youtube.com/watch?v=7WgOSqAfW7Q

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



keivan September 22, 2018 03:36 PM

این بازی خود رژیمه میخوان بگن اگه این قرمساقا برن ایران سوریه میشه ایران ۴۰ سال سوریه شده نفسای اخرتونه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرشاسب September 22, 2018 04:35 PM

دنیا دار مکافاته همانکاری را که تروریست های خمینی بر سر نظامیان شاه فقید آوردند و در نهارخوری نظامیان بی گناه شاه را با مسلسل بخاک و خون کشیدند الان به سرشان آمد آن تیراندازی موجب سقوط حکومت پادشاهی شد تاریخ درحال تکرار شدن است تفاوت در اینست که آنها تروریست بودند و می خواستند ایران را ویران کنند, و اینان آزادی خواهانند و در پی آزادی ایرانیان بجان آمده از ظلم رژیم دوزخی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


matin September 22, 2018 05:44 PM

این خیمه شب بازیهای خود این بی شرفهاست این ها همان هایی هستند که سینما رکس آبادان را به آتش کشیدند تا مردم ساده دل را به تحریک علیه شاه وادارند آلان که مرگشان را نزدیک می بینند از این کارها زیاد خواهند کرد تا بهانه ای بیشتر برای سرکوب داشته باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak September 23, 2018 10:00 AM

آدم باورش نمیشه که چه گونه یک نظامی یک روش را به دفعات تکرار کند درست زمانی که بسیاری حدس و گمان زده باشند از قبل از وقوع حادثه در زیر پوست جامعه دیگر گوشی به این نوع ترفند ها شنوا نیست حکومت در همان سناریوی خود ساز خودش را مینوازد و مردم هم یواش یواش همدیگر را پیدا میکنند در یکی دو ماه آینده خواهیم دید ان نزدیکی اوایل ۵۷ را چه بسا در این ایام در هر روزمردم گویی فرسنگها به یکدیگر نزدیک شده طوری که بائث حیرت دنیا خواهند شد ایکاش حکومت میتوانست این تغیرات را میدید و برنامه ای برایش میداشت و بجای تکنوازی سرخود که جز سرافکندگی در مقابل دانایان سیاسی امتیازی دیگری در مقابل برایشان به ارمغان نداشت در طول این ۴ دهه حکومت ایران همانند یک اورکستر سنفونی که عده ای با توازن مینوازند و در گوشه ای دیگر یک فرد نت خودش را م

گزارش یا اعتراض به این نظر


آنتى آخوند September 23, 2018 01:23 PM

شكى در آن نيست كه اين سناريو خود رژيم ميباشد در غير اينصورت اين چهار نفر كه به هر نحوى قاطى نيروها شده اند در واقع به اين امر مهم واقف هستند كه مرگشان حتمى است، در همچين موقعيت حساس و مهم معمولاً بايستى به افراد سياسى و نظامى مهمى كه در جايگاه هستند شليك ميشد نه به سرباز و افراد تماشاچى هيچ عقل سالمى نمى پذيرد كه از جان خود بگذرى و به افراد معصوم شليك كنى! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش آریایی September 24, 2018 12:46 AM

حادثه ی سینما رکسی دیگر ولی اینبار هدف نوچه ها بودند تا روحانی شیاد با دست پر وارد شهر فرنگ شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: