آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 مهر ماه 1397 = 23-09 2018

این سکه فروشی کلاهبردار مجوز دارد، اما در...

موسسه سکه فروشی ثامن مجوز دارد، اما در شهر بناب!

بررسي‌ها نيز نشان مي‌دهد که اين مؤسسه فاقد مجوز فعاليت از طرف اتحاديه طلا و جواهر تهران است و در واقع آنچه مجوز فعاليت اين مؤسسه از سوي اتحاديه طلا و جواهر ذکر شده،‌ مربوط به پروانه کسبي است که فرهاد زاهدي‌فر، مدير اين مؤسسه از اتحاديه زرگران طلا و جواهر شهرستان بناب آذربايجان شرقي در تاريخ 13 آذر 1395 دريافت کرده است.

مؤسسه‌ای که با وعده اعطای سودهایی بالاتر از سود معمول بازار، مجوزهای متعددی نیز برای فعالیت خود دست و پا کرده و سرمایه افراد متعددی را جذب کرده بود، دست سرمایه‌گذارانش را در حنا گذاشت. مدیر متواری و تعداد زیادی مال‌باخته و این بار نام مؤسسه، مؤسسه طلا و سکه ثامن است.

به گزارش شرق، در آخرين مرحله از پرونده کلاهبرداري طلا و سکه ثامن، پليس فتا در نامه‌اي به رئيس کل بانک مرکزي خواستار مسدودشدن تمامي حساب‌هاي مديران سکه ثامن شد. در اين نامه درخواست شده که تمامي حساب‌هاي بانکي آقاي فرهاد زاهدي‌فر به قيد فوريت مسدود شود و در نامه ديگري نيز که به امضاي بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 31 تهران رسيده است، از پليس مهاجرت و اداره گذرنامه کل کشور خواسته شده فرد نامبرده که به اتهام تحصيل مال از طريق نامشروع تحت تعقيب بوده، با توجه به کثرت شکات و بيم خروج متهم از کشور قبل از دسترسي و اينکه به‌علت عدم دسترسي به نامبرده، امکان تحقيق و تعقيب مقدور نيست، نامبرده را ممنوع‌الخروج كند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: