آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 مهر ماه 1397 = 28-09 2018

بازداشت سه نفر در ارتباط با بنر جنجالی شیراز

دادستان شیراز از بازداشت سه نفر در ارتباط با بنری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز نصب شده بود، خبر داد. عکس این بنرکه گفته می‌شود نمایشگر تصویری از سربازان اسرائیلی است طی روزهای اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شد و واکنش‌هایی به همراه داشت.

به گزارش ایسنا، علی صالحی با بیان اینکه پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی و توهین انجام شده تشکیل پرونده قضایی برای عوامل این اقدام در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: شب گذشته مدیر روابط عمومی نهاد متولی امر که مسئولیت مستقیم نظارت بر تبلیغات فرهنگی در شهر شیراز را بر عهده داشته است دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

وی همچنین از دستگیری دو نفر دیگر از دست اندرکاران طراحی این بنر خبر داد و گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی در مرحله تحقیقات اولیه است.

دادستان شیراز تصریح کرد: تحقیقات تا روشن شدن ابعاد احتمالی پنهان موضوع ادامه خواهد داشت و با مرتکبین در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

گزارش قبلی: شهرداری شیراز در اقدامی عجیب بنری از سربازان اسرائیلی را به جای سربازان ایرانی به نمایش گذاشت. به گزارش اسپوتنیک، تصویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد شهرداری شیراز در طراحی بنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایران، تصویری از سربازان اسرائیلی بجای سربازان ایرانی استفاده شده بود. این بنر در بیلبرد میدان نمازی شیراز نصب شده بود.‌اسلحه های ام 16، بند حمایل، لباس، کلاه روی دوش این سربازان نشان می دهد که این سربازان اسرائیلی هستند.


ایران پرس نیوز




بهروز September 28, 2018 03:26 AM

یک پیروزی بزرگ دیگر برای اسرائیل، منتظر جواب تهدار سلیمانی از سوراخ موش هستیم، ایران پرس دوست داریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak September 29, 2018 08:38 AM

آقای سلیمانی آیا شما فکر نمیکنید با توجه به سرعت اطلاعات در فضای مجازی که همانند سرعت نور در جهان حرکت میکند عملکرد شما در رابطه با ۲۰۵ صورتی اسرائیل که متحمل تعداد زیادی کشته و خسارات بسیار زیاد شده اید سکوت شما گویای عمق ناتوانی شما نیست که حتی خشک و بی حرکت تکلم را حتی از دست دادهاید ؟ ما مردم همزمان اخبار را دریافت میکنیم و خوب میدانیم ظرفیت شما چیست خیلی ها سعی کردند از شما سربازی مثل مونتکمری یا رومل بسازند ولی آقا آنها کجا و و شما کجا باور کنید هیچکدام از این دو ژنرال ستاره و بی همتا حاضر نبودند که کفشهایشان را واکس بزنید شما یک تروریست و خائن هستید و آنها یک وطنپرست و انسانهای پر ارزش ایکاش ما هم از وجود سربازانی چون رومل و مونتگمری برخوردار بودیم اگر بودیم کشور ما چنین ویرانه نبود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: