آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 مهر ماه 1397 = 13-10 2018

گزارش یکی از خوانندگان؛ صدای پای قحطی؟

کمبود شدید کالا در هایپراستار تهران

گزارش رسیده از تهران: قبلا من هر ۲هفته به هایپر استار میرفتم و ۷بسته مرغ و ۷بسته گوشت و ۱۰بسته آب معدنی و ... میخریدم . و مشکلی نبود ولی ۲ هفته است که هایپر استار فقط اجازه سه بسته از هرنوع کالا را میدهد و نگذاشتند بیش از ۳بسته از هر کالا بخرم! این نشان میدهد کشور به شدت دچار کمبود کالاهای اساسی است و فروشگاهی مثل هایپر استار ارم که زمانی ۲۴ ساعته کامیونها مشغول تخلیه کالا بودند حالا جیره بندی کرده. آیا یک فرد خارجی اماراتی و شرکای کره ای و فرانسوی اش از فروش بیشتر و پول بیشتر دشت کردن بدشان می آید؟ یا کشور روبه قحطی میرود.

فیلم زیر: فروشگاه اتکا در کرمانشاه وهجوم مردم برای خرید کالاهای اساسی




www.youtube.com/watch?v=viRZ9JkmCPY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



معظمی October 13, 2018 09:25 PM

ابتدا هایپراستار جیره بندی نکرده بود و نظر به کاهش تولید کارخانجات داخلی و کاهش واردات به علت تحریمها مردم که خرید میکردند قفسه ها نیمه خالی میشد و از اداره اماکن نیروی انتظامی به هایپراستار دستور داده اند نفری سه عدد از هرنوع کالا نفروشند تا قفسه ها حالت خالی نداشته باشد میزان ورودی کالا به هایپر استار به یک پنجم کاهش یافته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مصرف کننده October 13, 2018 10:15 PM

حکومت با بخشنامه و حیله و نیرنگ میخواهد مردم را فریب دهد که تولید و واردات کالاهای اساسی کاهش نیافته است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام October 14, 2018 05:15 AM

ترس از قحطی مردمی را که توان مالی بیشتری دارند به فکر ذخیره کردن مواد غذائی میاندازد وقحطی پیش از آغاز تحریمها را ایجاد میکند هرچه به شروع تحریم نزدیکتر شویم قیمت اجناس بالاتر رفته و کمیاب میشوند که این میتواند منجر به خروش مردم کم درآمد و بپاخیزی گرسنگان گردد

گزارش یا اعتراض به این نظر


در حیرت! October 14, 2018 09:52 AM

این هموطن گویا نمیداند که مدتهاست که اکثریت مردم دیگر در یکماه یک بسته گوشت هم وارد سبد خریدشان نمیشود، برای آنها قحطی مدتهاست شروع شده، نه بعلت قحطی کالا بلکه بعلت خالی بودن جیب ها!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: