آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 آذر ماه 1397 = 19-12 2018

تازه ترین عملیات جیمزباندی وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشور‌های همسایه دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات گفت: متهمه «شیرین. ن» سال گذشته معادل ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب ارز‌های رایج از یکی از بانک‌های کشور اختلاس کرده و به خارج از کشور متواری شده بود.

وی افزود: این متهمه با تغییر هویت و اخذ پاسپورت یکی از کشور‌ها بیش از یک سال از چنگ قانون فراری بود که با اقدامات پیچیده اطلاعاتی دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

تازه ترین فیلم جیمز باند در صداوسیمای خامنه‌ای

صدا و سیما: نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: "فرهاد زاهدی فر" مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به "سکه ثامن" که از هزاران نفر از طریق سایت سکه ثامن، صدها میلیارد تومان در چند استان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت و شب گذشته ازطریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به کشور بازگردانده شد.




www.youtube.com/watch?v=WDzIU1ownkU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام October 6, 2018 03:03 PM

کاملا مشخصه که خودش برگشته چون نبروی افتضاحی ج ا در خارج از مرزها قدرتی نداره اگه اینکاره بودن و میتونستن کسی رو برگردونن الان همه ی کسانی که ضد رژیم هستن رو به ایران برگردونده بودن

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهسا October 6, 2018 03:24 PM

داستان بابك زنجاني دوباره تكرار شد ،چشم بندهم بخاطر شناخته نشدن ايشان است بايد حكومت ملاها را به حكومت شيطان تفسير كرد ،لعنت به اين حكومت دروغ ودزدي وجهل وناداني

گزارش یا اعتراض به این نظر


آذری October 6, 2018 05:51 PM

اگر قرار بود که به اعتبار و نیروی پلیس بین الملل اینترپل فخر فروخت و از هماهنگی بین پلیس ایران با آن نهاد بین الملل سود برد؛ باید گفت که همان اینترپل به دنبال دستگیری محسن رضائی و چندین گردن کلفت رژیم هم هست به سایت اینترپل مراجعه کنید تا خود از نزدیک لیست کسانی از مقامات را که آنها در صدد دستگیری شان هستند را ببینید سوال این است: که چرا پلیس همان جانوران توریست داخلی را دستگیر و تحویل اینترپل نمیدهد؟ جوابش که مثل روز روشن برای ما ایرانیان معلوم است آنها این دزد را برای آرام شدن اوضاع گرفته اند؛ تا صداها را بخوابانند ولی مردم ما باهوشتر و بیدارتر از آنی هستند که این هرزه تروریست ها فکر میکنند خامنه ای حاضر شد که برای بقایای خودش حتی رفسن جانـی را در استخرخفه بکند مایوی رفسن جانـی امیرکبیر در موزه ریاست جمهوری به دیوار آویزان خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آریایی October 6, 2018 05:59 PM

شما که اینهمه اقتدار دارین چرا هیچ اقدامی برای بازگرداندن #خاوری انجام ندادین؟! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
ایشون حتما سهم امامش را پرداخت نکرده که دستگیر شد! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 6, 2018 06:46 PM

این تبهکاران میخواهد برای مردم خودنمایی کند که او را گرفته اند یک کسی را در هواپیما ترور کرده و به او چشم بند و دستبند زده اند که اعتراف کند چهره شناخته شده نقاب نیاز ندارد! اگر راست باشد، پلیس آن کشور تبهکار را تا توی هواپیما میبرد و در رادیو و تلویزیون های جهان گفته و نشان داده میشود دو هواپیمای گوناگون و نشان داده شده در کمتر از یک دَم که در هیچکدام از پروازهای امروز دیده نمیشوند خر و نادان باز هم خودتان هستید پرواز بامداد امروز گاه سنج ۳٫۵ فرودگاه امامِ ویرانگری خمینی:
قطر ایرویز از دوحه گاه سنج ۳:۱۸
ماهان ایر از شنگهای گاه سنج ۳:۲۳
ماهان ایر از کوالالامپور گاه سنج ۳:۳۳
ماهان ایر از گوانگ ژو گاه سنج ۳:۴۵

گزارش یا اعتراض به این نظر


gholi December 19, 2018 03:49 PM

بهرام December 19, 2018 06:07 PM

حالا چرا به این متهم فراری چشمبند زده اند؟ اگر منظور اینه که چشماش به جمال فرودگاه عمام روشن نشه بهتر بود یک ماسک بهداشتی هم بهش میزدند که رایحه متعفن عمام را نیز استشمام نکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: