آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 مهر ماه 1397 = 11-10 2018

تداوم بی خبری از ۸ درویش زندان تهران بزرگ‎

کماکان از ۸ درویش گنابادی محبوس در زندان تهران بزرگ که در پی یورش نیروهای گارد این زندان، مورد ضرب و جرح قرار گرفتند، اطلاعی در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، کماکان از ۸ تن از درویشان گنابادی محبوس در زندان تهران بزرگ که در پی یورش نیروهای گارد زندان تهران بزرگ به دراویش محبوس در بند ۳ این زندان در صبح روز هفتم شهریورماه، مورد ضرب و جرح قرار گرفتند، اطلاعی در دست نیست. گفته شده “این درویشان به بندهای انفرادی منتقل شده‌اند، اما تا کنون هیچ تماس یا ملاقاتی با خانواده‌هایشان نداشته‌اند”.

فائزه عبدی‌پور:‌ "۴۴ روز است که از همسرم و بقیه درویشان بی‌خبریم. خانواده‌ها هر روز برای پیگیری از نهادهای مختلف پرس‌وجو می‌کنند و تنها موضوعی که عنوان می‌شود همان است و اگر در انفرادی هم باشند، نگران وضعیت سلامتی آن‌ها هستیم، چرا که در بند انفرادی، غذا مثل زباله می‌ماند و آب آشامیدنی سالم در اختیار ندارند."

یکی از خانواده های دراویش: «به خانواده‌ها گفته شده تا آذرماه همین وضع ادامه دارد و تنها پاسخی که آقای “رستمی”، دادیار ناظر بر زندان می‌دهد، این است که منعی برای ملاقات وجود ندارد، اما به زندان که مراجعه می‌کنیم، گفته می‌شود”دستور از بالاست!"»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: