آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 مهر ماه 1397 = 14-10 2018

فیلم؛ دستاوردی جدید در نظام جمهوری اسلامی

کودکان این روستا مجبورند در امامزاده قبرستان درس بخوانند!

برگزاری مدرسه و کلاس درس در کنار قبر یک امامزاده دروغین دستاوردی جدید در نظام جمهوری اسلامی است.

تصاویر این کلاس درس را در کنار اختلاس‌های نجومی هزاران میلیارد تومانی و دزدی‌های دهها میلیارد دلاری سپاه از نفت و قاچاق کالا و مواد مخدر و کلاهبرداری حکومتی از طریق مؤسسه‌های پولی مانند کاسپین که پوششی برای چپاول مستقیم پول مردم است قرار دهید. همچنین به آنها اضافه کنید ثروت آقازاده‌ها و هزینه‌های دهها میلیارد دلاری جنگ و کشتار در سوریه برای سرپانگهداشتن بشار اسد دیکتاتور سوریه و حوثی‌های یمن و شبه نظامیان حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی در عراق و طالبان در افغانستان را. تنها نتیجه‌ای که از این همه چپاول و به هدر دادن منابع ثروت ملی کشور بدست می آید، فقط وضعیت فاجعه بار جامعه ایران است. وضعیتی که در درون این حکومت هیچ راه برون رفتی برای آن متصور نیست .




www.youtube.com/watch?v=rbXU9JyG_EY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پلنگ ایران زمین October 14, 2018 02:46 PM

اینگونه امامزادگان به سرزمین ایران آمده اند: هر آخوندی که مرد، او را به با نامِ امام و یا امامزاده خاکسپاری کرده اند تا مردم دخیل بسته و پول و زر بر آرامگاه آنان بریزند تا آخوندها بروند و آنها را برای خود بردارند و این پس از ۱۴۰۰ سال برای مردم آیینی شده و برای آخوندِ مفت خور پولِ بادآورده شاید هم در بسیاری از گورها مرده ای در آن نباشد چپاول کم بود و در اندیشه امامزاده دیگری هستند سادگیِ ایرانیان مرز ندارد و هتا امامزاده سیار را باور میکنند تا هنگامی که ایرانیان ساده و بی آلایش و زودباور هستند، تا ده دهه دیگر آمار امامزادگان به یک میلیون خواهد رسید چرا در دیگر کشورهایِ مسلمان امامزاده ای نیست؟ چنانچه تازیان پس از چپاول ایران و مزه دادنِ مالِ مفت به این درندگانِ بیابانی، در اندیشه چپاول جهان افتاده و در اسپانیا، فرانسه ووو هم بسیار کشتار و دزدی کرده اند ولی امامزاده ای در آن کشورها دیده نمیشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: