آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 خرداد ماه 1398 = 23-05 2019

ایران؛ شرایط بیش از پیش بحرانی خواهد شد+فیلم

یك فعال سیاسی طیف اصلاح‌طلب می‌گوید عملکرد و ناکارآمدی دولت روحانی باعث شده تا نگاه به اصلاح طلبان تغییر کند و خاتمی با علم به این موضوع اعلام کرد که دیگر «تکرار می‌کنم‌ها» تاثیری در رای و نظر مردم ندارد.

به نوشته سایت رویداد 24، عبدالله ناصری عضو بنیاد باران گفت: هیچ سالی مثل سال ۹۶ به بعد نبود که مردم و نخبگان سیاسی از ناکارآمدی رای خودشان مطمئن شوند. باور به ناکارآمدی رای مردم در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب بی‌سابقه است.

ناصری با بیان اینکه اتفاق و حوادث اخیر باعث شده مردم دیگر تفاوتی میان اصلاح طلب و اصولگرا قائل نباشند، تصریح کرد: عملکرد دولت آنقدر نگاه مردم به اصلاح طلبان را تغییر داده که فکر نمی‌کنم به راحتی بتوان این شرایط را تغییر داد.

وی ادامه داد: معتقدم آنقدر مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بحرانی شده که کنشگران و سایر شهروندان، تحلیل حزبی و فرا تشکیلاتی دارند و به عبارتی دیگر امروز آنچنان نابسامانی‌ها عمق پیدا کرده که بسیاری از اصلاح طلبان و اصولگرایان شرایط را فراتر از گفتمان خودشان می‌دانند و می‌بینند و حتی حوادث دو سال اخیر و خصوصا دی ماه را با سایر حوادث گذشته به نوع متفاوت‌تری تحلیل می‌کنند. منظورم این است اگر جامعه شاهد تحولات جدی و اساسی نباشد، شرایط بیش از پیش بحرانی خواهد شد.

فیلم زیر: اعتراف اعضای مجلس ملاها به وضعیت فاجعه بار معیشتی مردم و فساد و بن بست فراگیر در نظام ولایت




www.youtube.com/watch?v=gxVUUa9ae8w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



قلی ایرانی May 23, 2019 10:55 AM

اینها چرا دوزاریشون اینقدر دیر افتاده 40ساله گرفتار زندگی هستیم این دوهزار تا فامیل که در راس امورند کشور را بفلاکت کشاندند تازه متوجه شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


tak tirandaz May 23, 2019 07:04 PM

حالا بین خودمان بماند
کدام اسلام را هوس کرده بودید که صآدر کنید
حالا ما هیچ
خودتان از خودتان خجالت نمیکشید ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا May 23, 2019 08:31 PM

- تک تک آن نمایندگان دهن گشاد مردم فریب خمینی پرست مزدور رژیم آخوندی؛ خودشان از دار و دسته باند مافیایی ارازل و اوباش و دزدان جمهوری مفسد فی الارض اسلامی آخوندی هستد و دستهای ناپاک تک تک آن مزدوران خامنه ای پرست؛ به خون فرزندان آزادیخواه ایران آلوده است یکی از یکی خود فروش تر و فریبکارتر و دزد تر و خونخوار تر از دیگری

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 24, 2019 11:28 PM

قلی ایرانی٬
اینان دانسته از نخستین روز در اندیشهٔ نابودیِ ایران و ایرانیان بوده اند و اکنون که از هر سو محاصره شده اند٬ دهان گشوده اند و میخواهند دلِ ایرانیان را بدست آورند٬ چنانچه این دل هایِ شکسته از بس که دروغ شنیده اند٬ دیگر فریادِ چوپانِ دروغگو را باور نمی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: