آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 مهر ماه 1397 = 15-10 2018

پیام تهدید به قتل با عکس مرحوم نواب صفوی

۱۵۰ پیام تهدید به قتل برای یک نماینده مجلس

تعداد پیام‌هایی که مخالفان CFT روز رأی‌گیری به من ارسال کردند بیش از ۲۰۰ پیام بود که ۵۰ پیام آن فحش ناموسی بود که من از این که خانواده‌ام این‌ها را خوانده بودند، خجالت می‌کشیدم. برخی از ارسال‌کنندگان پیام‌ها اسم من را هم نوشته بودند. بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ پیام هم تهدید به قتل بود. برخی عکس مرحوم نواب صفوی را فرستاده بودند و این‌ گونه تهدید می‌کردند.

عبدالرضا هاشم‌زایی با اشاره به پیامک‌های ادامه‌دار بعد از تصویب CFT گفت‌: بعضی از پیامک‌ها حاوی فحش‌های رکیک است و بیش از ۱۵۰ پیام تهدید به قتل برایم ارسال شده است.

یک نماینده مجلس به اعتماد آنلاین، گفت که تعداد پیام‌هایی که مخالفان CFT روز رأی‌گیری به او ارسال کرده‌اند که بیش از ۲۰۰ پیام بوده و ۵۰ پیام آن حاوی فحش رکیک بوده است.

چند روزی از تصویب لایحه CFT در مجلس می‌گذرد اما بعضی از نمایندگان مجلس می‌گویند همچنان پیامک‌های توهین‌آمیز به نمایندگان در این باره ادامه دارد.

عبدالرضا هاشم زایی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در این باره می‌گوید: قبول ندارم که ارسال‌کنندگان پیام‌های تهدید و توهین‌آمیز قبل و بعد از تصویب CFT کارگروه‌های خودسر باشد، ارسال‌کنندگان پیام‌ها سازمان‌دهی شده هستند.



شهنام October 15, 2018 03:54 PM

مرحوم نواب صفوی؟ لقب ملعون بسیار به جا تر و شایسته تر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی October 15, 2018 04:18 PM

بدون هیچ شک وشبهه، وهیچ اگروامائی ارسال چنین پیامهائی کاملا" سازماندهی شده است وخروجی آنراباید آقای حسن روحانی بخوبی بداند عماریون-سازمان اطلاعات سپاه-لاشخورهای بسیجی سازماندهی شده توسط سازمان اطلاعات سپاه وهمچنین کارگروه ارتش سایبری وپلیس فتا وامثالهم که درزمره عمله های نایب امام زمان وازجنس آتش به اختیار هستند کسانیکه درزمان تنگ شدن قافیه دست به چنین اقداماتی میزنند اولا"نمایندگان همین مجلس بی یال وکوپال واشکم نباید ازچنین اقداماتی هراس داشته باشند وبعد ازآنهم آقای حسن روحانی و وزیراطلاعات او موظفند تا با چنین پدیده ای که سرشاخه های آن درسپاه وبیت خلافت لانه دارند، با قدرت تمام برخوردنمایند درغیراینصورت مجلسیان باید حسن روحانی رابدلیل عدم کفایت درانجام وظایف قانونی استیضاح کنند
و رهبرهم قادرنخواهدبودهیچ کاری بکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 15, 2018 06:41 PM

این ناسزاها پاداش شماست و این یعنی استخر فرح
چنان سخن میگویید که انگار خانواده بیگناه هستند و ناسزاگویی را هم نمی شناسند چنانچه در این چهاردهه شماها و خانواده تان بیشترین ناسزاها را شنیده و به آن خو گرفته اید و آن اندازه بی غیرت هستید که با یک گوش شنیده و با گوش دیگر آنرا در میکنید و اکنون خود را هم به خریت میزنید اینگونه نیست؟
مرگ بر جمهوری اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush October 15, 2018 09:15 PM

من نمی دانم این نماینده چطورروش میشود گله کند ، چون خودش از جنس نواب هاست و بارها اینکار را با دیگران کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر October 15, 2018 11:30 PM

تروریست معروف نواب صفوی یا میرلوحی قبله مقدس آخوندهای جنایتکار است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: