آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 25 مهر ماه 1397 = 17-10 2018

هویت فرد گروگان‌گیر شهر کلن روشن شد

هویت فرد گروگان‌گیر ایستگاه مرکزی قطار شهر کلن روشن شد

سخنگوی پلیس اعلام کرده است که هویت فردی که در ایستگاه مرکزی قطار شهر کلن اقدام به گروگان‌گیری کرده بود، روشن شده است. این فرد یک پناهجوی ۵۵ ساله سوری است و نزد پلیس به‌علت اتهامات مختلف و از جمله دزدی پرونده داشته است.

شهر کلن آلمان روز دوشنبه ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) شاهد گروگان‌گیری یک زن در داروخانه‌ای واقع در نزدیکی ایستگاه مرکزی قطار این شهر بود. فرد مهاجم که قصد به آتش کشیدن یک شعبه "مک‌دونالد" در نزدیکی همین ایستگاه را داشت، پس از پرتاب کوکتل مولوتف به درون این رستوان به درون داروخانه‌ای گریخته و زنی را برای چند ساعت گروگان گرفت.

پلیس ویژه آلمان اما موفق شد با دستگیری فرد مهاجم به گروگان‌گیری خاتمه دهد. این فرد در حین دستگیری به‌شدت مجروح شده بود.

در عین حال اعلام شده بود که در نزدیکی محل گروگان‌گیری برگه هویت یک پناهجوی سوری پیدا شده است. همان موقع نیز احتمال داده می‌شد که این برگه هویت متعلق به فرد گروگان‌گیر باشد. اکنون بنا بر اطلاعیه رسمی پلیس ویژه آلمان، تعلق این برگه شناسایی به فرد مهاجم و گروگان‌گیر تایید شده است.

این فرد یک پناهجوی سوری است که ۵۵ سال سن دارد. سخنگوی پلیس اعلام کرده است که این فرد برای نخستین بار به علت فروش مواد مخدر در سال ۲۰۱۶ توسط پلیس دستگیر شده است. پس از آن نیز، این پناهجوی سوری بارها به جرم دزدی، حمل و فروش مواد مخدر، تهدید و کلاه‌برداری بازداشت شده است. تعداد موارد بازداشت این فرد پیش از گروگان‌گیری روز دوشنبه ۱۵ اکتبر ۱۳ مورد اعلام شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: