آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 مهر ماه 1397 = 18-10 2018

ایران؛ سرقت بانک با پوشش چادر و مقنعه

ایرنا: معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با تایید این خبر گفت :سارقان مسلح ساعت 12 ظهر امروز با پوشش زنانه به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان داخل شدند و مقدار 24 میلیون و 200 هزار ریال را به سرقت بردند.

جعفر مردانی افزود: 2 تن از سارقان با شلیک یک گلوله و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت حاضران بانک صادرات و با استفاده از ازدحام مردمی در خارج از بانک توانستند این مقدار پول نقد را به سرقت ببرند.

وی گفت: سارقان مسلح با استفاده از یکدستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما ماموران انتظامی همچنان در تعقیب سارقان هستند.

ماموران انتظامی در حال بررسی چگونگی وقوع سرقت هستند.

برخی شاهدان عینی از تعداد 3 سارق خبر می دهند و عنوان می کنند دستگیر شده اند.

شهرستان لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد و محل تردد استان چهارمحال و بختیاری با خوزستان است.



babak October 18, 2018 06:59 PM

عمق فاجعه را میتوان از اینجا حدس زد سه نفر دست به چنین کاری میزنند که میدانند اگر گیر بیافتند امکان دارد که شاید اعدام شوند انهم برای فقط دو و نیم میلیون تومان یا به عبارتی صدو پنجاه یا شصت دلار آیا فکر میکنیم این انسانها که از روی درماندگی این گونه خود را به خطر میاندازند دزدند یا شارلاتانهایی مثل قالیباف و هزاران فرد شبیه اوکه آدمهای دزد فاسدی اند به نام اله که در واقع تبهکارند هنوز بیدار نشدیم ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام October 19, 2018 03:48 PM

واقعا همه ارقام این سرقت مسلحانه حقارت آمیز و شرم آور است سه سارق چادر پوش، دو و نیم میلیون تومان، یک تیر شلیک شده، ازدهام جمعیت، خودروی گریز پراید و همه اینها با حکم اعدام نشان دهنده بی ارزش بودن جان انسان در ایران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: