آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 آذر ماه 1397 = 15-12 2018

رضا پهلوی به غربیها: اموال ملاها را ضبط کنید

رضا پهلوی در نشستی در انستیتو واشنگتن ضمن تأکید بر ضرورت "گذار مسالمت‌آمیز از رژیم ایران" خواستار تغییر سیاست‌ تحریم‌ها به نحوی شد که فشار بر مردم ایران کم شده و فشار بر رژیم حاکم همچنان ادامه یابد.

او در این جلسه که با عنوان "چهل سال پس از جمهوری اسلامی: چه در پیش است؟" برگزار شد تأکید کرد که برای حل برخی مشکلات بعضی از سیاست‌ها باید تغییر کنند و تصریح کرد: سیاست خارجی در برابر ایران باید در مسیری باشد که مردم کشور درک کنند که به آزادی و بازپس‌گیری کشورشان کمک می‌کند.

رضا پهلوی با بیان این که جامعه ایران وارد دوران جدیدی از مخالفت با جمهوری اسلامی شده است، از کشورهای آزاد و دموکراتیک جهان خواست به مردم ایران برای رسیدن به آزادی و بازپس‌گیری کشورشان کمک کنند.

وی از جمله به اموال مقام‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی می‌توانند این اموال را به نفع اپوزیسیون ایران توقیف کنند.

رضا پهلوی با توجه به تنش‌های جاری میان ایران و برخی کشورهای عرب منطقه هم گفت: نماینده واقعی مردم ایران "یک ایران دموکراتیک" است که "با همسایگان عرب خود برای مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت و ثبات در منطقه همکاری خواهد کرد."


افشاگری آمریکا درباره سیستم مافیايی حامنه ای

وزارت خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر خود به مناسبت روز جهانی مبارزه با فساد به ثروت حاکمان ایران و فساد دستگاه حکومتی جمهوری اسلامی اشاره کرد.

در این توئیت که یکشنبه ۱۸ آذر منتشر شد، آمده است: «امروز روز جهانی مبارزه با فساد است. با تاسف برای مردم ایران، حکومت آنها مملو از ریاکاران فاسد است. یکی از آنها آیت الله خامنه ای است که یک صندوق سرمایه معاف از مالیات با میلیاردها دلار ثروت دارد.»

اشاره وزارت خارجه آمریکا به ستاد اجرایی فرمان امام است که براساس گزارش رویترز این نهاد زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی ۹۵ میلیارد دلار ثروت دارد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه پیام توئیتری خود درباره ثروت آیت الله خامنه ای نوشته است: «او که مرد مقدسی خوانده می‌شود، املاک اقلیت‌های دینی را می‌بلعد و بعد پول نقد را به سپاه پاسداران منتقل می‌کند.»

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، پیشتر در گفت و گو با بخش فارسی صدای آمریکا با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از گروه‌های تروریستی خطاب به رهبران حکومت ایران گفته بود: «مردم‌تان را غارت نکنید؛ پول مردم‌تان را به خاطر این ماجراجویی‌ها در سوریه، یمن، لبنان، عراق و غیره هدر ندهید.»

سال گذشته نیز مجلس نمایندگان آمریکا طرح بررسی «دارایی کادر رهبری جمهوری اسلامی» را با اکثریت آرا تصویب کرد.

در آن هنگام، بروس پلیکوین تدوین کنندۀ این طرح به کمیته امور مالی مجلس نمایندگان گفت: «ما اطلاعاتی در دست داریم دال بر اینکه ۷۰ تا ۸۰ تن از رهبران سیاسی و نظامی رژیم ایران یک سوم اقتصاد این کشور را کنترل می کنند. آنها ثروت‌های هنگفتی جمع آوری کرده اند.»

به گفته این نماینده مجلس نمایندگان، مقامات حکومت ایران این ثروت را از راههای مختلف بدست آورده اند، از جمله توسط «سازمانی که از سوی رهبر جمهوری اسلامی برای کمک به فقرا تشکیل شده بود و حال به یک امپراطوری تصرف اموال در ایران تبدیل شده است.»



پلنگ ایران زمین November 19, 2018 01:37 PM

شما از همان نظام و حاکمی میخواهید که خود ریشه پولشویی است این را ریشه یابی کند؟
کشور ایران پر از تبهکار شده است و چهل دهه زمان نیاز است تا کشور به آغاز گرانی های ساعتی در سال ۱۳۵۹ برگردد
در کشور عراق هم جنگ بود ولی هرگز به اندازه ایران چپاول نشده است
مرگ بر اهریمنان بخت النصری سده ۲۱

گزارش یا اعتراض به این نظر


baran November 19, 2018 03:39 PM

داستان جمشید بسم الله نخ نما شد حالا یک افغان بینوا مسئول تمام پولشوئیهای مملکت شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mani November 19, 2018 07:48 PM

آنچه که در ایران اتفاق افتاده است بدون تردید حیرت انگیزترین در تاریخ معاصر است ۱- پست و پلیدترین نوع انسانی به معنای واقعی کلمه بر ایرانیان حاکمیت میکند بر ایرانیانی که میگویند فرهنگ و تمدن چند هزار ساله دارند۲- آنها جنایتکاران حدود ۴۰ سال است که هر گونه جنایتی علیه بشریت مرتکب شده اند ۳- حدود ۴۰ سال است که همین مردم با تاریخ چند هزار ساله براحتی اجازه حکومت آن جنایتکاران بسیار بیرحم و مخوف را برای غارت کشتار و ویرانی کشورشان به آنها داده اند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو December 11, 2018 07:45 PM

متاسفانه درایران بسیاری اربیسوادان و ارتجاع زاده و ارتجاعیون لاعلاج وجود دارند که همچنان پای منبرنشینان این هیولاهای شیاطان صفت هستندو درصفوف نماز همچنان پشت سراین شیاطین عبابردوش نماز می خوانند وحتی بسیاری هم هستند که تمامی این افشاگری های میلیاردها دلاری را جعلی میدانند ودرجهت ضربه زدن به اسلام میدانند بسیارننگین ونفرت باراست که همچنین جماعتی دراین چهل ساله با افکارارتجاعی و بهشت وجهنم پرستی شان محیطی بس مناسب وبدون مشکلات برای رشد ونمووادامه حیات آخوتدسانان و چپاولگرهای ماوری تصورشان ساخته اند وهمچنان هم با تمامی وجودشان با دانستن آنچه که چه آخوندهسانان در رفاه واقتصاد وپیشرفت مردم انجام داده ومیدهند دنباله روی ومطیع بودن برده وار را می پسندند رشدونموعلف های هرز تقصیرعلف ها نیست بلکه تقصیرمحیط بی صاحب وحاصل خیوزآب و نورخورشید است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 15, 2018 03:34 PM

باید ازخودمان این سئوال اساسی وتاریخی وریشه دار رابپرسیم که چرا نادرشاه افشارحدود دویست وخرده ای سال پیش گفته بود آخوند راباید 2 باراعدام کرد؟ پادشاهی که کوله باری ازتجربه زمانه خودش را بردوش داشت وهمه دانسته ها وآگاهی های دوران صفویه راخوب میشناخت وبا گوشت وپوست واستخوان آنها را لمس کرده بود نادرشاه فهمیده بود که این قبیله یک فرقه دزد وکلاش ومفت خور وتبهکار هستند وموجودیت آنها برای این سرزمین یک ویروس خطرناک است از تاریخ باید پند بگیریم غربی ها با حقوق بشر پدر این ملت ومملکت رو درآوردند وحالا هم میخواهند با این فرقه تبهکار بلاسند خامنه ای یک ملای 3 تومانی درمشهد کیست که وجود پلیدش بریکصد میلیارد دلارثروتهای این مملکت سایه انداخته باشد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: