آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مهر ماه 1397 = 22-10 2018

ممانعت از پخش پربيننده‌ ترين برنامه سيما


یک هفته پس از اعلام پایان همکاری مهران مدیری با صداوسیما، ظواهر امر از پایان همکاری عادل فردوسی پور و رسانه ملی بعد از حدود ۲۰ سال حکایت دارد.

سرپرست روابط عمومی شبکه ۳ سیما با اعلام این خبر به فارس گفت: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود (عادل فردوسي‌پور) در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته نيز پخش نخواهد شد.

گفتني اينكه، برنامه نود با حضور عادل فردوسی پور تبدیل به پربیننده‌ترين برنامه صدا و سیما شده است و طرفداران بسیاری دارد. زمزمه‌های کنارگذاشتن عادل فردوسی پور از زمان روی کار آمدن فروغی مدیر جوان شبکه 3 كه در محافل سياسي از او به عنوان يكي از افراد نزديك به محافل تندروي اصولگرا ياد مي‌شود آغاز شد و به نظر می رسد که این تصمیم در حال عملی شدن است. چند واكنش توييتري فعالان رسانه‌اي به تلاش مدير جديد شبكه سه سيما براي حذف فردوسي‌پور پس از سه دهه از تلويزيون را در زير بخوانيد:

مصطفی داننده در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی پخش نشدن مجدد برنامه نود عادل فردوسی پور با عنوان «دوشنبه‌ها زودتر می‌خوابیم» نوشت: نود این هفته هم پخش نشد تا مشخص شد که به صورت رسمی مدیران تلویزیون و عادل فردوسی پور، شمشیر را برای هم از رو کشیده‌اند. دلیل پخش نشدن نود در هفته گذشته بازی (اسپانیا و انگلستان) بود و حالا به گفته مسوول روابط عمومی شبکه ۳ رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش.
آنگونه که مشخص است مدیران شبکه سه می‌خواهند عادل نباشد یا اگر هم باشد یک فردوسی پور بی آزار باشد. من اگر اگر جای عادل بودم، وارد این بازی نمی‌شدم و هرچه زودتر عطای حضور در این برنامه را به لقایش می‌بخشیدم حتی به واسطه چشم پوشی به همه خون دل‌هایی که برای بزرگ شدن این برنامه خورده بودم. من اگر جای عادل بودم، همین امروز به سراغ ساختن نود جدید در فضای مجازی می‌رفتم. این روزها قدرت تلگرام و اینستاگرام از تلویزیون بیشتر نباشد، کمتر نیست. من اگر جای عادل بودم، با رفتنم به مدیران تلویزیون نشان می‌دادم که آنها در این وسط ضرر می‌کنند نه من.

من اگر جای عادل بودم، اجازه می‌دادم تلویزیون به قهقرا برود. تصور اجرای نود با جواد خیابانی، پیمان یوسفی، مزدک میرزایی یا حتی میثاقی پر استعداد، عذاب آور است . من اگر جای عادل بودم، اجازه می‌دادم از نودم، ورزش و مردم دیگری بیرون بیاید تا مردم بدانند مدیران این کشور، انسان‌هایی که هر روز موفق تر از دیروز خود هستند را دوست ندارند و به دنبال این هستند که با آدم‌های کوچک کار کنند. من اگر جای عادل بودم، بیش از این برندم را در تلویزیون خرج نمی‌کردم. تلویزیونی که در سال ۸۸ به واسطه من و برنامه‌ام مخاطب خود را به صورت کامل از دست نداد. من اگر جای عادل بودم، به مدیران تلویزیون نشان می‌دادم، کُت تن کیست! مدیران تلویزیون امشب حالت فاتح را خود گرفته‌اند و با خود می‌گویند، دماغ این بچه را به خاک مالیدیم اما همین امشب آنها سرمست از فتح زودگذر خود هستند. در این جنگ عادل فردوسی پور برنده نهایی است. برنده‌ای که با رفتنش باعث می‌شد بخشی از مردم به صورت کامل چشم خود را به روی تلویزیون ببندند. رفتن عادل از تلویزیون باعث می‌شود دوشنبه‌ها زودتر بخوابیم.



شهنام October 23, 2018 09:11 AM

مهران مدیری‌ و فردوسی پور‌ هم دیگر مطمئن شده ا‌ند این رژیم رفتنی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria October 23, 2018 10:56 PM

یک خبر خوب اینکه بزودی مدیریت صدای امریکا تغییر خواهد کرد و همکاران اصلاح طلبها بزودی کنار خواهند رفت !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: