آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 23 آبان ماه 1397 = 14-11 2018

انگ تحجر بهتر از حضور زنان در ورزشگاه

فيلم زیر: به تماشاگران خانم در بیرون ورزشگاه گفتند سوار اتوبوس شوید ببریمتون داخل استادیوم، اما...!

روزنامه جمهوری اسلامی: تردیدی وجود ندارد که با برخی اقدامات کم هزینه می‌توان میزان رضایتمندی و خشنودی اجتماعی مردم را افزایش داد و اگر دولت بتواند چنین کاری انجام دهد بسیار پسندیده است، ولی سوال مهم این است که این کار‌ها چه هستند و با چه قیمتی باید انجام شوند؟ آیا جلب رضایت فیفا مهم‌تر است یا حفاظت از جایگاه والای زن مسلمان که نباید به شخصیت او اینگونه چوب حراج زده شود؟‌ می‌دانیم که عده‌ای برای پیشبرد مقاصد خود، ما را متهم به تحجر خواهند کرد، ولی ترجیح می‌دهیم انگ تحجر به ما بچسبانند و شاهد چوب حراج زدن به تشخص زن مسلمان نباشیم.

گزارش قبلی: فاطمه حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی در توييتي نوشت: با تعدادی از زنان که روز شنبه پشت درب های استادیوم ماندند، برخوردهای ناشایستی شد. زندانی کردن زنان در اتوبوس و رها کردن آن‌ها در آخر شب در بیابان‌های اطراف ورزشگاه را پیگیری می‌کنیم.

این در حالیست که ژن های خوب فوتبالی (زنانی که گزینشی وارد استادیوم شدند) گفتند: صبح بازی به هتل المپیک و پس از چک کارت شناسایی با یک اتوبوس به استادیوم رفتیم. 4 ساعت در محل مورد نظر نشستیم و حتی برای ما نگهبان گذاشته بودند.

گزارش قبلی: واكنش‌هاي منفي در فضاي مجازي به ورود تعداد اندكي از بانوان به ورزشگاه آزادي (بخاطر رضايت فيفا!!) ادامه دارد (توئیت های زیر). در همين حال انتشار برخي ويدئوها از گريه و ناراحتي زنان و دختراني كه به ورزشگاه‌ها راه داده نشدند نيز فضا را عليه دولت روحانی تندتر كرده است.

فيلم زیر: به تماشاگران خانم در بیرون ورزشگاه گفتند سوار اتوبوس شوید ببریمتون داخل استادیوم، اما...!!

ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره فیلم فجر در واکنش به ویدویی از گریه های یک خانمی (فیلم زیر) که نتوانسته بود به ورزشگاه وارد شده و بازی را تماشا کند در توئیتر نوشت: «اينجا ايران است، ام القراي اسلام جهان اسلام ! به خدا كه بايد از شرم و خجالت بميريم اي پيامبر عزيز اسلام، شرمنده ايم كه به اسم مبارك شما رفتاري با دختران اين سرزمين ميكنيم كه اعراب جاهليت قبل از اسلام با دختران ميكردند»

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=eI-iGifFolI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



seek November 11, 2018 04:14 PM

این رسوایی برای مردان ملتی است که چهل سال بطور سیستماتیک به زنان توهین و تجاوز شده و خم به ابرو نمیآورند اگر مردان از همان اول از رفتن به تماشای فوتبال خوداری میکردند و بازیکنان فوتبال، این به اصطلاح قهرمانان ملی، بازیها را تحریم میکردند امروز کار به اینجا نمیکشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آریایی November 11, 2018 06:18 PM

مردم، چه بلای دیگه ای مونده که سرمون بیارن تا رگ غیرتمون بزنه بیرون (البته اگر رگی داشته باشیم) و برای سرنگونی این رژیم جنایتکار یکپارچه بریزیم بیرون؟ روزمرگی تا به کی؟ از قدیم گفتن : مرگ یکبار شیون هم یکبار

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali November 11, 2018 09:05 PM

وقتی چهل سال پیش سرنوشت کشور را به آخوند های روضه خوان منبر نشین دادید باید انتظار همچین چیزی را هم میداشتید !؟!؟!؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود November 14, 2018 04:21 PM

علی جان اعتراض دارم به کامنتت چون فکر میکنم نباید انگشت بطرف هم نشانه بریم برای غایله ۵۷ و تقصیرات رو گردن هم بندازیم حالا وقت بهم پیوستن و یکی شدنه خصوصا بیشتر ما که منطقه امن سکونت داریم و باید در حین حمایت کردن لااقل هموطنان و خصوصاوبانوان شجاع و زجرکشیدمون رو با کامنت هایی که میکنم که مطمعنم بدون منظوره از خودمون نرنجونیم نظرم فقط یه یاداوری کوچک دوستانه اس پاینده ایران و ایرانی سرفراز با تشکر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: