آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 خرداد ماه 1398 = 17-06 2019

تغییر رژیم گام به گام و با برنامه به پیش میرود

فیلم زیر؛ سناتور ارشد آمریکايی: این رژیم باید برود

پمپئو: به کارگیری گزینۀ نظامی علیه رژیم ایران به موافقت کنگره نیاز ندارد

ارتش آمریكا: حوثی‌های یمن با کمک رژیم ایران، پهپاد ما را ساقط کردند...سنتکام، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شبه‌نظامیان حوثی روز ۱۶ خردادماه جاری (۶ ژوئن) یک پهپاد ام‌کیو-۹ متعلق به ایالات متحده را با استفاده از موشک زمین به هوای اس‌ای-۶ در خاک یمن ساقط کردند.

سپاە پاسداران بھانە کافی برای ھرگونە دخالتی را بە آمریکا و متحدانش دادە است

مهدی مطهرنیا تحلیلگر مسائل بین الملل امروز در این باره گفت: آمریکا می‌خواهد سبد اتهامات علیه حکومت ایران افزایش یابد و در مرحله بعدی در سازمان ملل و شورای امنیت روی این سبد اتهام کار شود. اگر احیانا همپیمانان ایالات متحده آمریکا به خصوص اروپا همراهی کنند زمینه‌های مشروعیت بخشی برخورد نظامی با تهران را در افکار عمومی ملت آمریکا و دیگر کشور‌ها به وجود می آورند. اکنون گام‌های این مرحله یک به یک در حال ظهور است. انگلیس با آمریکا همراه شده است، آلمان و فرانسه ابتدا به صورت مشروط و تا حدودی تردید آمیز به نقش حکومت ایران در این موضوع می‌نگرند، اما آرام آرام خود را به مواضع آمریکا و انگلیس نزدیک می‌کنند. در مورد اخیر رییس سازمان ملل متحد وارد قضایا شده و موضع گیری کرده است و اینکه می خواهند پرونده اجمهوری اسلامی را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ببرند. با نگاه به این رشته وقایع در خواهیم یافت که یک رویداد گفتاری علیه تهران در حال شکل گیری است. آمریکا با صبوری و متانت سعی می‌کند وارد درگیری در وضعیت فعلی نشود و تنها اتفاقات رخ داده را به عنوان موارد اتهامی علیه تهران در مجامع حقوقی افکار عمومی مطرح نماید.

فیلم زیر؛ سناتور لیندزی گراهام: رژیم تهران خطرناک ترین حکومت روی زمین است. برای آمریکا، روسیه و کره شمالی و اسلام رادیکال القاعده یک تهدید هستند اما بزرگ‌ترین و بدترین تهدید رژیم آیت الله های تهران است که یک حکومت نازی اسلامی است. باید با کمک مردم ایران این رژیم را به زیر کشید...این رژیم باید برود

پیش تر ریچارد هس، مقام سابق وزارت خارجه آمریکا و رئیس اندیشکده «شورای روابط خارجی» در مصاحبه‌ای گفته بود: سیاست دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد ایران، تغییر رژیم در این کشور است.





www.youtube.com/watch?v=IlqQsJ6z1lw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



raha June 17, 2019 04:41 PM

برای همشون سود داشت الا مردم ایران الانم مهره سوخته شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


رهایی ایرانیان June 17, 2019 04:45 PM

چهل ساله که حکومت مافیا اخوندی اسلامی با ظاهر جمهوری و بابکارگیری انواع تبلیغات وعوام فریبی ودروغ وریا وتظاهر ومردم فریبی و زور وقلدری وسرکوب وزندان وشکنجه قتل وجنایت واعدام و به غارت وچپاول منابع زیرزمینی واب وخاک (با کمک اربابان ویاران وجهانخواران ودولتهای خارجی) مشغولند اکنون که تاریخ مصرف این جنایتکاران با تغییر نقشه برای خاور میانه پایان یافته هنوز هم جهانخوران فقط به فکر حفظ امنیت در خارج مرزهای ایران وتغییر رفتار این جنایتکاران هستند وحتی در 12 شرط امریکا اشاره ای به رعایت قوانین بشر ورهایی رندانیان بیگناه وجلوگیری ازشکنجه وبریدن دست وقتل واعدام بیگناهان نشده !؟ چرا؟ اکنون بعدازچهل سال ظلم وجنایت وما ملت ایران ومردم جهان وکشورهای اروپایی وامریکا که منافع مشترکی داریم لازمه با جلب حمایتهای بین المللی انان را وادار به کمک ویاری کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


manam,tanha June 17, 2019 05:45 PM

تحلیل زیبایی بود کا ارزش خواندن داشت بطور خلاصه ایجاد اجماء فکری،اجماءزبانی واجماءعملی در جبهه ی متحدآمریکا حال ببینید جبهه ی مقابل یعنی حزب دمکرات آمریکا،روسیه،اروپا،چین و جمهوری اسلامی حاکم بر ایران توسط سپاه قدس و مزدورانش در منطقه سعی دارند با تحریک آمریکا یک حمله نظامی محدودو قتل عام تعدادی از سربازان و شهروندان آمریکایی وسپس تابوت گردانی این سربازان توسط حزب دمکرات در آمریکا افکار عمومی آمریکائیان را بر ضد حزب جمهوری خواه و تیم ترامپ تحریک و با ریزش آراء ترامپ در انتخابات آینده ،ریاست جمهری به نمایندگان حزب دمکرات(نمایندگان گلوبالیسم جهانی شاخه ی آمریکا) سپرده شود جمله ای که جان کری به جواد ظریف گفته بود: طاقت بیاورید!همین معنا را میدهد جیمی کارتر نیز در سال57 نماینده همین حزب دمکرات بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria June 17, 2019 07:53 PM

قابل توجه مقام عظمای ولایت ! امروز محمد مرسی رئیس جمهور داعشی و اخوانی پیشین مصر که در حال محاکمه شدن بود از ترس حکم اعدام در دادگاه سکته کرد و مرد ! بنابراین ولی فقیه باید بداند که سرنوشت همه دیکتاتودها همین است یا مثل صدام به دار کشیده میشود و یا مثل قذافی چاقو در مقعدش فرو میرود و یا مثل مرسی از ترس اعدام سکته میکند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: