آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 آبان ماه 1397 = 31-10 2018

فرار زندانی در حمله افراد مسلح به درمانگاه

فرار یک زندانی در حمله افراد مسلح به درمانگاه بیمارستان امام خمینی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده چهار مهاجم در جریان یک حمله مسلحانه موفق به فراری دادن یک زندانی شدند که در درمانگاه بیمارستان امام خمینی بستری شده بود.

به گزارش ایسنا علیرضا پارساپور گفته این بیمار "از اراذل و اوباش" بوده و مهاجمان در جریان حمله چند تیر هوایی نیز در فضای بیرون درمانگاه شلیک کرده‌اند. او اضافه کرده در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.



پلنگ ایران زمین October 31, 2018 05:49 PM

این شما بیگانگان هستید که نام اراذل واوباش شایسته تان میباشد میهن پرستان ایرانی را به بردگی خود درمیآورید و انگ خودتان را به آنها میزنید سد آفرین به هم میهنان دلاور راهتان را ادامه دهید پیروز و تندرست باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام October 31, 2018 06:02 PM

کاش مخالفان سیاسی رژیم جمهوری اسلامی دل و جرعت رفقای این زندانی را داشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


عحب! November 1, 2018 02:55 PM

جناب بهرام! اگر مخالفان سیاسی چنین جرأتی از خودشان نشان بدهند که صدای کاربران همین سایت در می آید که عمل تروریستی است و حتماً کار خود رژیم! خوب که همین چند هفته پیش حملۀ نظامی موفق مخالفان سیاسی اهوازی به صف پاسداران و بسیجیان جنایتکار در رژۀ اقتدار! رژیم، در نظرهای همین سایت عملی تروریستی و کار خود رژیم تعبیر و تفسیر شد! انگار که حکومت جلادان با دست خودش میخواست خودش را در چشم مردم بجان آمدۀ ایران و قدرتهای جهانی ضعیف و ضربه پذیر جلوه دهد! عجبا!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: