آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 آذر ماه 1397 = 09-12 2018

ایران؛ صدور مجوز برای معدوم کردن سگ‌ها؟!

فردی در روستای فخرآباد از توابع شهرستان سیرجان پنج قلاده سگ را با تفنگ ساچمه ای معدوم کرده و مدعی است که این کار با مجوز انجام شده است.

مسئول انجمن حمایت از حیوانات سیرجان روز یکشنبه افزود: شغل این مرد در روستای فخرآباد کشتن سگ ها است و در بازجویی اولیه خود گفته که دهیار این روستا اجازه نابود کردن این سگ ها را به من داده است.

امیر فیروزآبادی با بیان اینکه در مرحله تنظیم شکایت علیه این متهم هستیم اظهار داشت: این فرد در گفت و گویی اقرار کرده که تمام سگ های منطقه را با اسلحه شکاری از بین برده است و افراد بومی شاهد این اقدام وی هستند.

فیروز آبادی بیان کرد: البته فایل صوتی این مجوز موجود است اما دهیار فخرآباد صدور این مجوز از طرف خود را انکار می کند. مسئول انجمن حمایت از حیوانات سیرجان عنوان کرد: در حال مکاتبه با دادستانی سیرجان برای جلوگیری از اقدامات اینچنینی در راستای کشتار حیوانات ولگرد هستیم.

دهیار فخرآباد سیرجان نیز در این رابطه اظهار داشت: این دهیاری نه به صورت کتبی و یا شفاهی مجوز کشتار هیچ نوع حیوانی را صادر نکرده است.

این در حالیست که ماه گذشته انتشار "فیلمی از سگ‌سوزی در خوزستان" در شبکه‌های اجتماعی واکنش گسترده کاربران را برانگیخت (فیلم زیر). گفته می‌شود تا ۳۰۰ قلاده سگ به این ترتیب کشته شده‌اند که البته تخمین شمار واقعی آنها به دلیل شرایط محیط و وضعیت لاشه‌ها قابل تشخیص نیست.

روزنامه ایران به نقل از فعالان حوزه محیط زیست خوزستان "از رقابت پیمانکاران برای از بین بردن سگ‌ها" نوشته است: «به گفته برخی از آنها کشتن و از بین بردن هر سگ بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان برای صاحب لاشه درآمدزایی دارد.»




www.youtube.com/watch?v=R6YKT0APjpo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش آریایی November 6, 2018 05:50 PM

سگان جمهوری اسلامی با خانواده هاشون رو هم همینطور زنده زنده باید بسوزانیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی November 7, 2018 12:52 AM

این احمق ها فکر میکنند ک سگ نجست است ، دتر صورتی که خودشون نجست، و سگ پاک است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی November 11, 2018 07:31 PM

آخوندها از ۱۴۰۰ سال پیش از سگ تنفر داشته ، و این حیوان را نجست میدانند
در صورتی که این ملا ها هستند که نجاست جامه هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


raha December 9, 2018 04:59 PM

این ها که میگن امام دلش نمی آمد مگس ها را بکشه می گفت پنجره را باز کنید برن اما تا پاش به ایران رسید مثل برگ درخت در پاییز اعدام کرد و کشت ، رافت اسلامی که وعده داده بودند خود را نشان داد ای بابا اینها رحمشان به آدمها نمی یاد حیوان بی پناه که دیگه جای خود دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: